امنیت بیشتر درب ضدسرقت

امنیت بیشتر درب ضدسرقت (امنیت ساختمان ها و اماکن با درب ضدسرقت)

در دنیای پُر از ناامنی امروز، حفظ امنیت خانه، محل کار و سایر اماکن، از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از راه‌های مؤثر برای ارتقای امنیت، استفاده از درهای ضدسرقت است. این درها به‌دلیل ساختار و ویژگی‌های خاص، در مقایسه با درهای معمولی امنیت بسیار بالاتری دارند و قفل‌های پیچیده این درها، مانع از ورود سارقان می‌شوند و امنیت ساکنان را نیز تضمین می‌کنند. با‌این‌حال، با استفاده از راهکارهای افزایش امنیت در ضد سرقت، می‌توان امنیت انواع در ضد سرقت ایرانی را افزایش داد. در ادامه با بررسی موضوع امنیت بیشتر درهای ضدسرقت، این اقدامات را بررسی می‌کنیم.

لزوم استفاده از در ضد سرقت

امروزه با افزایش آمار سرقت، استفاده از درهای ضدسرقت به‌عنوان یک راهکار امنیتی، ضروری به‌نظر می‌رسد. این نوع درها با ساختار و قفل‌های پیشرفته‌ای که دارند تا حد زیادی از ورود سارقان به داخل خانه یا محل کار شما جلوگیری می‌کنند. این نوع درها، به‌عنوان اولین خط دفاعی، نقشی حیاتی در محافظت از خانه، اداره، مغازه، کارخانه و … دارند و از جان و مال افراد که عنصری اساسی در حفظ سلامت روح و جسم آن‌ها است، محافظت می‌کنند؛ بنابراین استفاده از وسایل امنیتی برای ممانعت از سرقت و سایر خطرها، بیش‌از‌پیش ضرورت دارد. در ادامه لزوم استفاده از این درها را برای شما بیان می‌کنیم.

ویژگی‌های امن‌ترین در ضد سرقت

برای تولید درهای ضدسرقت از ورقه‌های فلزی با ضخامت و سختی مناسب استفاده می‌شود که در برابر ضربه، برش و اهرم مقاوم هستند. به‌دلیل ساختار این درها و وجود زبانه‌های متعدد در جهات مختلف، امکان اهرم‌کردن و باز‌کردن آن توسط سارقان بسیار دشوار و تقریباً غیرممکن است. ویژگی‌های امن‌ترین درهای امنیتی و ضدسرقت عبارت‌اند از:

  • چهارچوب مناسب: این درها برخلاف درهای معمولی که فقط از یک یا دو نقطه به چهارچوب وصل می‌شوند، از چند نقطه (معمولاً 11 تا 14 نقطه) به چهارچوب متصل می‌شوند که امنیت و استحکام در را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.
  • عایق صدا، حرارت و برودت: این درها به‌دلیل ساختار و مواد به‌کار‌رفته در آن‌ها، عایق‌های بسیار خوبی برای صدا، حرارت و برودت هستند و می‌توانند به حفظ آرامش و آسایش و همچنین صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک کنند.
  • ایمنی در زلزله و آتش‌سوزی: این درها به‌دلیل استحکام و مقاومت بالا، در مواقع زلزله و آتش‌سوزی می‌توانند تا حد زیادی از ساکنین در برابر خطرات احتمالی محافظت کنند.
  • نصب آسان: نصب این درها به‌نسبت آسان است و می‌توان آن‌ها را در مراحل پایانی ساخت‌وساز یا حتی پس‌از اتمام ساخت، بدون آسیب به در و ساختمان، نصب کرد.
  • زبانه‌های امنیتی: این درها دارای 11 زبانه یا بیشتر هستند که در جهات مختلف (عمودی، افقی و مورب) عمل می‌کنند و امنیت در را به‌طور قابل توجهی افزایش می‌دهند.
    انواع در ضدسرقت در طرح‌ها، رنگ‌ها و روکش‌های مختلف (چوبی، فلزی، چرمی و …) تولید می‌شوند و می‌توان از آن‌ها در ورودی آپارتمان‌ها، ویلاها، اماکن اداری و تجاری و … استفاده کرد. قیمت در‌های ضدسرقت به عوامل مختلفی مانند جنس، طرح، روکش، برند و یراق‌آلات بستگی دارد. هنگام خرید، باید به کیفیت و مرغوب‌بودن یراق‌آلات (قفل، لولا، دستگیره و …) توجه کرد. برای نصب این درها، باید از نصاب‌های مجرب و متخصص کمک گرفت.

امنیت بیشتر درب ضدسرقت و تست های امنیتی

با چاقو تست می کنند که امکان برش اینگونه درب ها وجود ندارد.

با وارد کردن ضربه با ابزارآلات مخصوص تست عدم امکان شکستن درب انجام می شود.

قفل درب ، قفل دیجیتالی می باشد که تست ضد سرقت هم بدین ترتیب جواب می دهد.

با موادی خاص نشان می دهند که قابلیت نفوذ مواد در این درب ها وجود ندارد و آزمون نفوذ ناپذیری هم جواب می دهد.

انواع درب ضد سرقت

بیشترین درب های موجود در بازار ایران درب های  ترکیه ای ، چینی ، ایرانی ، ایتالیایی است .

اینگونه درب ها از کشور ایتالیا شروع به ساخت و بعده ها به کشور ترکیه منتقل شد.

کشور ترکیه این صنعت را ایجاد و به مرور در بیشتر کشورها از جمله ایران ، روسیه و…رواج پیدا کرد.

درب های خارجی کیفیت و قیمت بالایی دارند اما درب های ایرانی هم کیفیت بالا هم قیمت مناسب دارند.

بنابراین پیشنهاد ما برای خرید این درب ها درب های ایرانی است که علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب ، حمایت از کالای ایرانی هم را نیز در بردارد.

نکات مهم در هنگام خرید

اولین نکته که باید در هنگام خرید مد نظر داشته باشید ، ظاهر و زیبایی آن است .

چارچوب درب را مناسب انتخاب کنید که  در صورتیکه چارچوب کیفیت لازم را نداشته باشد سبب ایجاد مشکل در هنگام نصب درب می شود.

درب خود را متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه خود انتخاب کنید. یعنی اینکه چوب به کار رفته مناسب جو هوایی منطقه باشد تا استحکام آن دچار مشکل نشود.

به خاصیت ضد اسید بودن درب ، جنس لایه بیرونی درب ، جنس یراق آلات توجه کنید.

چنانچه محلی که درب می خواهد مورد استفاده قرار بگیرد نیاز به امنیت در سطح بالاتری دارد ، این امکان وجود دارد که  وسایل امنیتی جانبی که روی این درب ها قابلیت نصب دارند ، را سفارش دهید.

حتماً بین دو رویه ورق فولادی به کار رفته باشد و خالی نباشد و تنها با ورق فولادی پر شده باشد نه مواد دیگر.

در آخر ، این درب ها دارای استانداردی است که باید بدان توجه کرد .زیرا در بازار درب های فیک و بی کیفیت و ارزان قیمت زیادی وجود دارد.

بنابراین با خریدی هوشمندانه و آگاهانه و استفاده از یک درب ضد سرقت مناسب ، محل زندگی یا محل کار خود را ایمن کنید.

در نتیجه به علت امنیت بیشتر درب ضدسرقت توصیفه میشود از این نوع درب ها استفاده شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *