بهترین برند درب ضد سرقت

درب ضد سرقت امروزه بسیار کارآمد و مهم است و پیدا کردن بهترین برند درب ضد سرقت یکی از دغدغه های کسانی است که قصد خرید این درب ها را دارند .

ما در این مطلب به شما کمک میکنیم که بهترین و با کیفیت ترین درب ها را خریداری کنید.

درب ضد سرقت چیست ؟

درب های ضد سرقت همانطور که از اسمش معلوم است از هرگونه دستکاری اهرم نمودن یا تخریب توسط سارقین واکنش نشان میدهد و اجازه ورود به سارق را نمیدهد .

درب های معمولی بسیار راحت اهرم میشوند یا به راحتی با یک دستکاری کوچک باز میشوند و به شما خسارت های زیادی میزند.

اما درب ضد سرقت بسیار اطمینانی و استاندارد میباشد وامنیت بسیار بیشتری نسبت به درب های معمولی دارد . و کار بسیار دشواری است نفوذ به درب های ضد سرقت .

بهترین مارک درب ضد سرقت

درب های سور که یکی از بهترین برندهای درب ضد سرقت میباشد ساخت ترکیه است . درب های سور یکی از درب های ضد سرقتی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و امنیت بسیار بالایی را دارد .

این درب ها عایق رطوبت ، حرارت ، عایق صدا ، و… میباشد نکته دیگری که بسیار اهمیت دارد این است که این درب ها در برابر برش و فشار زیاد ، بسیار مقاوم است .

بدلیل اینکه اسکلت این درب ها شامل دولایه روکش فلزی با ضخامت بیش از 1:5میلی متر میباشد و در بخش داخلی این درب های ضد سرقت از ورق های فلزی بسیار مقاومی استفاده شده است تا به هیچ عنوان درب برش نخورد .

یکی از مشکلاتی که باعث میشود شما از بهترین برند درب ضد سرقت استفاده نکنید این است که قیمت این درب ها بسیار بالا میباشند . درب ضد سرقت سور هم یکی از همان درب هاست که در مقابل کیفیت فوق العاده اش قیمت بسیار بالایی هم دارد .

کسانی که برای خرید درب های ضد سرقت بودجه زیادی ندارند بهتر است از بین دربهای فلزی بهترین درب را انتخاب کنند چون خرید درب های ضد سرقت ترک برای آنها مقدور نیست .

ویژگی بهترین درب های ضد سرقت

1 : نصب آسان

2 : ضد آب

3 : عایق صدا و جلوگیری از اتلاف انرژی

4 : دارای قف شب بند باشد

5 : دیر خراب شدن یراق آلات درب

درب ضد سرقت چینی

درب های ضد سرقت چینی یکی از درب های فلزی میباشد که قیمت پایینی دارد و برای کسانی که میخواهند مبلغ کمی را صرف خرید درب های ضد سرقت کنند مناسب تر است .

اما این درب ها را نمیشود با درب های ضد سرقت ترکیه مقایسه کرد چون کیفیت بسیار پایینی دارد و امنیت بسیار کمتری نسبت به درب های ترکیه ای دارد نکته دیگر این است که فقط برخی از درب های چینی عایق صدا و ضد آب هستند و نیمی دیگر از این درب ها این خصوصیات را هم ندارند .

درب های ضد سرقت ایرانی

یکی از پرفروش ترین درب های ضد سرقت در کشور ما درب ضد سرقت ایرانی است این درب تقریبا بین درب های ترکیه و چینی میباشد .

درب های ضد سرقت ایرانی کیفیت بهتری نسبت به درب های چینی دارد اما قیمت بالاتری نسبت به آنها دارد اما اگر برای فرد خریدار هم کیفیت مهم است هم قیمت میتواند از درب های ضد سرقت ایرانی استفاده کنند .

درب های ضد سرقت ایرانی مدل های مختلفی هم دارند که باید به این موضوع هم توجه کنیم در قسمت زیر ما بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی را برای شما بررسی کرده ایم .

درب های ضد سرقت ایستادر

مجموعه ایستادر بهترین تولید کننده درب های ضد سرقت ایرانی میباشد و هدف اصلی این شرکت تولید بهترین و باکیفیت ترین محصولات با حداقل قیمت میباشد تا بتواند مشتریان خودرا راضی نگه دارد .

نکات مهم دیگری که بسیار هم اهمیت دارد این است که درب های تولیدی ایستادر عایق صدا و رطوبت هستند و نصب این درب ها بسیار آسان و راحت میباشد .

پس از بررسی همه درب های ضد سرقت به این نتیجه رسیدیم که بهترین برند درب ضد سرقت درب ضد سرقت ایرانی است که هم از نظر قیمت بسیار مناسب میباشد و هم از نظر کیفیت بسیار مناسب است و کیفیت بسیار بالایی دارد .
کارشناسان مجموعه ایستادر آماده هرگونه مشاوره در خصوص انتخاب و خرید انواع درب ضدسرقت می باشند.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *