تفاوت درب ضد سرقت و معمولی

در این مطلب تفاوت درب ضد سرقت و معمولی را بررسی می کنیم و مزایا و عیب های  آنهارا پیدا میکنیم .

برای بسیاری از مردم سوا است که برای خانه خود از درب های معمولی استفاده کنند یا درب های ضد سرقت ما در این مطلب تمامی مزیت ها و عیب های این دو در را بررسی میکنیم تا انتخاب برای شما راحت شود .

درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی ایمنی بسیار بالاتری دارد. این به این معنی است که عبور از درب های ضد سرقت برای سارقان بسیار سخت و در بعضی از این درب ها غیر ممکن است .

درب ضد سرقت بسیار محکم و استوار است و تقریبا میشود گفت که اهرم کردن این درب غیر ممکن میباشد چون در ساخت درونی این درب ها یک لایه ورق فولادی مستحکم و مقاوم استفاده شده است و همین امر باعث میشود که اهرم کردن این درب بسیار دشوار یا حتی غیر ممکن شود .

نکته دیگر این درب ها این است که درب های ضد سرقت استاندارد به هیچ عنوان شکسته نمیشود و همین امر باعث میشود که ایمنی درب بالاتر برود .

پیشنهاد مطالعه : برای اطلاع از انواع و تفاوت های درب داخلی با درب ضد سرقت کلیک کنید.

مزایای درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت همانطور که در قسمت بالا توضیح دادیم در برابر فشار های خارجی بسیار مقاوم هستند و از هرگونه تهدید های احتمالی جلوگیری میکنند .

بر روی این درب ها میتوان استاندارد ترین و بهترین قفل های ضد سرقت را نصب کرد و ایمنی و امنیت درب را بالاتر برد .

نکته دیگری که وجود دارد این است که برای بالابردن امنیت درب میتوانید وسیله های جانبی ایمنی هم روی این درب ها نصب کنید مانند قفل شب و… که البته در بیشتر درب های ضد سرقت استاندارد ، قفل شب موجود است .

درب های ضد سرقت در برابر حرارت هم مقاومت بسیار زیادی دارند یا بهتر است اینطور بگوییم که این درب ها ضد حریق هستند و آتش نمیگیرند . که این موضوع  بسیار مهم و کارآمدی است .

این درب ها عایق سرما و گرما هم میباشند و در برابر گرما و سرما بسیارمقاوم هستند و اجازه ورود سرما یا گرما به محیط داخل را نمیدهند. همچنین درب های ضد سرقت عایق صدا هم هستند و از خارج شدن یا وارد شدن صدا به محیط داخل جلوگیری میکنند که این مورد هم بسیار خوب و مورد پسند است .

در مطلب بالا مزیت های درب های ضد سرقت را بازگو کردیم تا شما اطلاعات کامل از این درب ها داشته باشید .

مزایا و معایب درب های معمولی

درب های معمولی چوبی طرح های بسیار زیبایی دارند و دیگر مزیت این درب ها این است که برخی از آن ها عایق گرما و عایق صوت میباشند.

یکی دیگر از قابلیت های خوب این درب ها این است که شما میتوانید هر طرحی که دوست دارید را با هر سایز و اندازه ای که میخواهید سفارش دهید.

اما درب های معمولی عیب های بسیار زیادی هم دارند این درب ها مقاومت بسیار کمی دارند و امنیت آنها بسیار پایین است که حتی با کمترین ابزار میشود آنهارا باز کرد نکته دیگر این است که این درب ها در برابر رطوبت مقاومت بسیار کمی را دارند و به راحتی خراب میشوند.

مهمترین تفاوت های درب ضد سرقت و معمولی

مهمترین تفاوت درب ضد سرقت و معمولی این است که درب های ضد سرقت امنیت بسیار بالا تری دارند و در مقابل بیشتر حوادث و اتفاقات مقاوم تر هستند و یراق آلات و قفل هایی که در درب های ضد سرقت استفاده شده است بسیار محکم تر و استاندارد تر از درب های معمولی میباشد .

یکی از تفاوت های مهم دیگر این میباشد که درب های معمولی فقط از چوب ساخته میشوند اما درب های ضد سرقت روکش چوبی دارد اما در داخل این درب ها از ورق فولادی استفاده شده است و همین مورد از شکسته شدن یا سوراخ شدن درب جلوگیری میکند .

نکته دیگری که به درب های ضد سرقت برتری بیشتری میدهد این است که درب های ضد سرقت عمر بسیار طولانی تری نسبت به درب های معمولی دارد .

در این مطلب تفاوت درب ضد سرقت و معمولی را بررسی کردیم و پس از بررسی این دو به این نتیجه رسیدیم که درب های ضد سرقت بسیار بهتر از درب های معمولی میباشد پس پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید درب برای خانه خود دارید از درب های ضد سرقت استفاده کنید .

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *