رویه درب ضد سرقت

تعویض و یا تعمیر رویه در ضد سرقت

استفاده از در ضد سرقت باعث بروز مشکلاتی در نحوه ی تعمیر و تعویض رویه درب ضد سرقت  شده است.

تعویض رویه ی درب ضد سرقت راه حل بسیار خپبی است برای درهایی که روکش آن ها در گذر زمان دچار خرابی و فرسودگس شده یا به دلایلی آسیب فیزیکی دیده اند.

اگر بخواهیم از منظر زیبایی و جلوه ی کار این قضیه را بررسی کنیم رویه ی درب ضد سرقت مهم ترین بخش آن است. که در طول مدت زمان دچار فرسودگی میشود و از بین میرود

تعمیر روکش درب ضد سرقت به نسبت تعویض درب ضد سرقت بسیار کم هزینه تر است اما این کار باید به متخصص این امر سپرده شود تا نتیجه مطلوبی حاصل شود.

برای تعمیر یا تعویض روکش این درب ها ابتدا باید متخصص این امر نوع روکش فعلی را تشخیص دهد و بعد با صلاح دید کارفرما اقدام به تعویض و تعمیر نماید.

پبشنهاد مطالعه : برای اطلاع از انواع در ضد حریق کلیک کنید.

مراقبت از رویه درب ضد سرقت بوسیله روکش پودری

 

روکش پودری ای که در درب ضد سرقت استفاده میشود به منظور افزایش طول عمر درب ها و همچنین جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی و خط و خش آنهاست و هم‌چنین استفاده از روکش پودری باعث افزایش دوام و مقاوت درب های ضد سرقت میشود.

روکش پودری نقش محافظ را دارد که اغلب بر روی درب هایی که جنس ترک دارند نصب میشود و باعث میشود از هرگونه آسیب احتمالی به درب ضد سرقت جلوگیری شود

برای تمیز کردن روکش درب ضد سرقت باید توجه کنیم به هیچ عنوان از آب با فشار بالا استفاده نکنیم زیرا باعث صدمه ی جدی به درب ضد سرقت میشود. برای تمیز کردن باید از پارچه ی نرم و مرطثب استفاده کنیم.

تاثیر روکش در ها در قیمت ان ها

 

روکش درب های ضد سرقت تاثیر چشمگیری در امنیت این نوع درب ها ندارد و صرفا جهت زیبایی درب بکار میروند از این رو کسانی که تمایل به استفاده از یه ظاهر لوکس برای درب خود دارند باید هزینه ی به مراتب بالاتر بپردازند.

جنس روکش این درب ها نیز در قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار هستند

جنس روکش این در ها

 

قیمت جنس چوب این روکش ها به نسبت نوع پی وی سی آن ها به مراتب بالاتراست. زیرا فرآیند تولید آن پیچیده تر است و نیز رنگ کردن جنس چوب نیز دلیلی دیگر بر افزایش قیمت این مدل می باشد

بهترین جنس این روکش های درب ضد سرقت از چوب گردو و راش می باشد که جنس گردوی آن کیفیت بالاتری دارد در نتیجه قیمت آن نیز بالاتر است.

انواع روکش های در ضد سرقت

 

۱.گردو

۲.راش

۳. لمینیت

۴.های گلس

۶.پرینت

۷.هات پرس

روکش گردو…. دارای رگه های بیشتری نسبت به راش است از همین جهت بیشتر مورد توجه است

 

 روکش راش ….از معروفترین روکش های موجود در دنیا است و به جهت رکه های زنده و طبیعی بسیار مورد استقبال واقع می شود

روکش لمینیت…. این مدل روکش از چوب های غراوری شده درست شده است و مزیت این مدل روکش ها در ان است که مقاومت بالایی در برابر اشعه مضر آفتاب را دارند و بسیار به چوب طبیعی شبیه هستند. از جنس روکش در کف پوش و دیوارپوس ها نیز استفاده می شود

 

روکش های گلس ….روکش ام دی اف هستند که یک مدل انها روکش های گلس می باشد و از مزایای انها  میشود به سبک و مقاوم بودن به نسبت شیشه اشاره کرد

 

روکش پرینت…. این روکش به صورت چاپ روی ام ادی اف عرضه میشودو ظاهر طبیعی نخواهد داشت.

 

روکش هاتپرس…. از جمله ضعیف ترین و ارزان قیمت ترین نوع روکش های موجود در بازار هستند.

 

در های ضد سرقت دارای رویه های متفاوتی هستند که شامل این جنس ها میشوند

رویه برجسته اکونومی

 

رویه برجسته لوکس

رویه درب ضد سرقت سی ان سی

رویه پی وی سی

رویه های ملامینه

مقدار برجستگی و جزییات رویه در ضد سرقت

 

هرقدر برجستکی به سبب لوکس بودن درب بیشتر باشد جزییات بیشتری درآن بکار رفته است پس نهایتا قیمت بالاتری هم دارند. درب های دارای روکش سی ان سی چون جزییات کمتری دارند قیمت از مناسب تری هم بهره مند هستند.

ضخامت رویه در ضد سرقت

هرچه ضخامت رویه اینها بیشتر شود نتیجه میگیریم قیمت نهایی آن ها هم بیشتر است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *