درب ضد سرقت کامپوزیتی

در ضد سرقت کامپوزیتی | بررسی انواع مختلف در کامپوزیتی و فلزی و چوبی

اگر شما هم در هنگام تهیه در ضد سرقت با نام درب ضد سرقت کامپوزیتی آشنا شده اید و یا بین انتخاب درب های کامپوزیتی ضد سرقت با درب های چوبی و فلزی هستید مطالعه مطلب را به شما توصیه می کند. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع گوناگون دربهای ضد سرقت ایستادر و ویژگی های هر یک از آنها آشنا نماییم. از جمله مهمترین ویژگی های این درب ها، امنیت است که برای ساختمان ایجاد می کند. علاوه بر آن ظاهر این درب ها نیز می تواند روی طراحی داخلی ساختمان تاثیر گذار باشد. ایستادر توانسته در های ضدسرقت Anti-theft doors باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه نمایند. در ادامه به توضیحات بیشتر درباره این درب ها می پردازیم.

مقایسه در های ضد سرقت فلزی با در های چوبی

ساختار اصلی درب های ضد سرقت فلزی از جنس فلز می باشد. از این جهت در هنگام انتخاب این درب ها باید به خوردگی نداشتن و عدم داشتن هوازدگی فلز توجه کرد. در ضمن باید برای انتخاب رنگ درب های ضد سرقت فلزی نیز توجه داشت که این رنگ با سایر قسمت های این درب ها هماهنگ باشد. چرا که در صورت استفاده از روکوب چوب بر روی این درب ها و رنگ فلز بدنه، درب  های ضد سرقت دیده میشوند. به طور معمول از رنگ های پودری الکترواستاتیک برای رنگ کردن درب فلزی ضد سرقت استفاده می نمایند. لازم به توضیح است که مقاومت درهای چوبی نسبت به درب های فلزی کمتر است. دلیل این موضوع استفاده از قفل های چند زبانه برای درب های ضد سرقت فلزی می باشد.

در ضد سرقت کامپوزیتی بهتر است یا در های فلزی ؟

همانطور که گفته شد استفاده از قفل های مولتی و چندگانه برای دربهای ضد سرقت فلزی وجود دارد در حالی که این ویژگی برای سایر مدل های درب های ضد سرقت وجود ندارد. همچنین در های ضد سرقت فلزی امکان عایق شدن نسبت به صدا، برودت و حرارت را دارند. البته این ویژگی در درب های چوبی نیز وجود دارد.
نکته دیگر این است که در های فلزی تغییر شکل نمی‌دهند و تاب بر نمی‌ دارند. این مدل در برابر شرایط مختلف جوی مقاوم بوده و دچار تغییر شکل های فیزیکی نمی گردد. همچنین شما می توانید برای افزایش زیبایی ظاهری دربهای ضد سرقت از فرفوژه برای آن ها استفاده کنید. با این حال بسیاری از افراد همچنان به درب های چوبی برای استفاده در ساختمان علاقه دارند.

قیمت در های  کامپوزیتی ضد سرقت چقدر است ؟

درب ضد سرقت کامپوزیتی از جنس ورق های کامپوزیت تولید می شوند. این مدل درها مناسب فضای تجاری و اداری می باشد که دارای سبک مدرن است. همچنین میتوان با افزودن پروفیل آهنی به این مدل از درب های ضد سرقت، استحکام آنها را تا میزان چشمگیری افزایش داد. این کار از شکستن درب جلوگیری می کند و تا میزان زیادی کار را برای سارقین غیر ممکن می نماید. روش های بسیاری برای افزایش امنیت درب وجود دارد که در بخش بعدی به تعدادی از آن ها می پردازیم.

روش های افزایش استحکام و امنیت درب های ضد سرقت چیست ؟

روش های مختلفی برای افزایش مقاومت در های ضد سرقت وجود دارد که در این قسمت به چند مورد از آنها می پردازیم. یکی از این روش ها اضافه کردن دولایه ورقه فلزی به ساختار درونی چنین درب هایی می باشد.
روش دیگر، افزایش ضخامت لایه های فلزی موجود درون این درب ها می باشد. امروز انواع مختلف درهای ضدسرقت تولید و به بازار عرضه می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت ایستادر باکیفیت‌ترین دربهای ضد سرقت را با یکدیگر مقایسه کنید و اقدام به سفارش مدل های مورد نظر خود نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *