در هنگام خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در این مقاله به بررسی نکات مربوط به درب ضد سرقت که امری مهم و اساسی در هنگام خرید درب ضد سرقت است  می پردازیم.
در زندگی های روزمره در مصارف درب داخلی منزل  ، تجاری ، صنعتی و … همه ی ما انسان ها از به سرقت رفتن اموالمان آزرده می شویم.اما با پیشرفت فناوری و علم و دانش می توانیم خوشحال باشیم که دیگر سارقان کار بلد توانایی دسترسی به اموالمان را ندارند و اگر می خواهید سفر کنید دیگر نگران اموالتان نباشید و به مسافرتتان با خیال راحت ادامه دهید چرا که مانع بزرگی بر سر راه سارقان گذاشته اید.

نکات مهم مربوط به خرید درب ضد سرقت:

تمام خریداران درب ضد سرفت آپشن هایی را در نظر می گیرند که برایشان مهم است.از آپشن هایی که می توان نام برد امنیت قوق سری بالا در مقابل سرقت و هم چنین ظاهری زیبا و تنوعی متفاوت در کنار سایر درب های معمولی داشته باشد.
درب ضد سرقت ایستادر ، این امکان را به شما خریداران عزیز می دهد که در کنار تنوعی بسیار فراوان از نظر ظاهر و هم چنین از لحاظ امنیتی امنیت غیر قابل باور در مقابل سایر رقبا این امکان را به شما می دهد که در هنگام خرید درب های ضد سرقت ایستادر را انتخاب کنید.
در ادامه به صورت کلی به سوالاتی  دیگر در هنگام خرید درب ضد سرقت می پردازیم.


  1. ضخامت و جنس چهارچوب درب ضد سرقت به چه گونه می باشد؟
  2. آیا درب ضد سرقتی که شما خریدار آن هستید دارای عایق صوتی می باشد؟
  3. آیا درب ضد سرقتی که شما خریدار آن هستید آیا با آب و هوای زندگیتان سازگار است؟
  4. آیا قفل درب ضد سرقتی که شما خریدار آن هستید در مقابل سرقت با اسید استحام دارد؟
  5. آیا ابزار آلات و یراق های مناسب و با کیفیت مناسبی  در درب ضد سرقت شما به کار رفته است؟
  6. آیا درب ضد سرقتی که شما خریدار آن هستید دارای قفل مناسبی در مقابل سرقت می باشد؟

 ضخامت و جنس چهار چوب درب ضد سرقت:

در هنگام خرید درب ضد سرقت بسیار دقت داشته باشید. جنس چهارچوب درب باید از فلزی با آلیاژ با کیفیت مناسبی باشد . اگر جنس چهار چوب درب به خوبی نباشد باعث بروز مشکل در نصب لولای درب و همچنین در هنگام استفاده می باشد. چهارچوب درب ضد سرقت باید به گونه ایی باشد که در محل اتصال ورقه های فلزی از جوش مناسب و تماما جوشکاری شده باشد و مناسبترین و عالی ترین نوع  جوشکاری برای این ورقه ها استفاده از جوش CO2 می باشد.
و این نکته را باید در نظر گرفت که نباید جوش این ورقه ها مقطعی و جزئی باشد و جوش ورقه ها باید با دقت کاملی انجام شده باشد.

آیا درب ضد سرقت شما دارای عایق صوتی میباشد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با افزایش فرهنگ آپارتمان نشینی و افزایش وسایل نقلیه و سرو صدا و نویز های اضافی اکثر انسانها به دنبال درب و پنجره ایی میگردند که عایق صوتی مناسبی داشته باشند. در هنگام خرید از کارشناسان ما سوال فرمایید تا بهترین نوع درب ضد سرقت را به شما پیشنهاد دهند.

آیا درب ضد سرقت شما مناسب آب و هوای استفاده تان می باشد؟

انتخاب درب ضد سرقت مناسب با آب و هوا بسیار امری ضروری است. جنس استفاده شده از درب ضد سرقت در مناطق گرم و خشک باید با مناطقی که آب و هوایی مرطوب مانند شمال کشور دارد متفاوت باشد.و باید سازگاری فوق العاده ایی با آب و هوای محل استفاده تان باشد.و این نکته را باید به کارشناسان ما گوش فرما کنید.

آیا درب شما در مقابله با سرقت اسید استحکام کافی را دارد؟

امروزه متاسفانه در کشور ما یک معضل بزرگی رواج اتفاق افتاده است  از اسید برای از بین بردن امنیت قفل استفاده میشود . باید این نکته مهم نیز از نظر بگیرید که قفل درب ضد سرقت ما توانایی مقابله با اسید نیز داشته باشد.

آیا درب شما دارای ابزار آلات و یراق های مناسبی میباشد؟

استفاده از ابزارآلات و یراق های مناسب امری ضروری است به گونه ایی که دستگیره ها باید از جنس استیل باشند جنس چشمی و شب بند آن باید از جنس مناسب کابری باشد.
آیا درب ضد سرقت دارای قفل مناسبی میباشد؟
تکنولوژی به کار رفته در درب های ضد سرقت ایستا در از کاله کیلیت می باشد که فناوری مناسبی برای مقابله با سرقت می باشد.
در آخر اگر به دنبال درب ضد سرقتی مناسب در مقابل سرقت و ظاهری زیبا و استفاده از چند قفل در درب هستید پیشنهاد ما درب ضد سرقت ایستادر می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *