مزایای درب های ضد سرقت

مزایای در های ضد سرقت گسترده بوده و اگر آن ها با استاندارد های روز جهانی تولید گردند در مقایسه با درب های معمولی دارای ویژگی های بسیاری می باشند که به چند مورد مهم آن در ادامه اشاره می کنیم.

1.لنگه ها:

ساختار داخلی لنگه درب ضد سرقت از یک ورقه فولادی بسیار محکم با ضخامت ورق بیش از یک میلی متراست که با شکل دهی به نوع خاصی از قوطی تبدیل که جهت استحکام بیشتر تولید می گردد.

2. جنس بکار رفته :

درب ضد سرقت به دلیل استفاده از مواد عایق شامل پشم سنگ و پشم شیشه در داخل لنگه دارای عایق صوتی و حرارتی نسبتاً مناسبی می باشند.

3. چهارچوب:

در چارچوب های درب ضد سرقت یک نوار درزگیر لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده می شود.

4.قفل:

درب ضد سرقت دارای2 قفل سه زبانه قوی و زبانه های فولادی با ضخامت (mm 20) که از چندین نقطه از لنگه قرار داشته و به هنگام قفل شدن با چارچوب درگیر و در داخل آن قرار می گیرند و دارای دو سیستم جداگانه قفلی میباشند که در قسمت بازشو درب قرار دارند و همچنین لنگه ها مجهز به پین های گاو صندوقی می باشند که در پشت لنگه ها تعبیه شده اند.

5.نحوه نصب:

نصب درب ضد سرقت اگر توسط تیم های متخصص دراین زمینه صورت گیرد در بیشتر موارد بدون آسیب دیدگی و خرابی در محل انجام می گردد و بدون هیچ گونه عملیات بنائی و ساختمانی قابلیت نصبی آسان را دارند.

راه های افزایش امنیت ساختمان

از دیگر مزایای درب های ضد سرقت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– عدم افتادگی درب و ابزار یراق آن به دلیل ساختار فلزی آن
– تنوع در ظاهر و زیبایی آن به لحاظ ظاهری
– تنوع در ابعاد
– رویه های درب متنوع از جنس های مختلف
– عایق انرژی
– تنوع بسیار زیاد قیمت با توجه به مواد استفاده شده در آن
– جلوگیری از صدا یا کاهش دهنده صدا
– دارای قفل های شب بند (پستچی)
– دارای چشمی و درکوب
– امکان استفاده از قفل های متنوع و آژیر خطر و همچنین قفل های الکترونیکی

با توجه به ویژگی های اشاره شده بسیار زیاد و مطلوبی که درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی دارند علی الخصوص از لحاظ امنیت میتوان اینگونه درب را جایگزین بسیار مناسبی برای درب های معمولی دانست. علاوه بر امنیتی که درهای ضد سرقت ایجاد می کنند طراحی زیبا نیز نقش بسیار مهمی دارد. ایستادر در دسته بندی محصولات خود یک دسته بندی مجزا برای در های ضد سرقت لوکس در نظر گرفته برای افراد که به در های لوکس علاقه مند هستند.

شرکت ایستادر پس از مدت ها واردات درب ضد سرقت ترک با تاسیس خط تولید با ماشین آلات پیشرفته تولید آلمان تصمیم به تولید در ضد سرقت ایرانی گرفت و با دانش کسب کرده طی حدود دو دهه تولید درب ضد سرقت یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های درب در ایران است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *