انواع درب ضد سرقت

اهمیت امنیت منزل شما به عنوان مکانی که خود و خانواده ی عزیزتان در آن زندگی می کنید و چیزهای ارزشمند خود را در آن نگهداری می کنید قابل انکار نیست.از آنجا که بسیاری از سارقان علاقه مند به ورود به داخل خانه های مردم هستند، شما باید هر نقطه ی ورودی خانه را از آسیب یا حمله در امان نگه دارید. در این حالت ، یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید نصب درب ضد سرقت با کیفیتی بالا است. همانطور که می دانید درب های ضد سرقت به دلیل ساختارداخلی و قفل هایی که دارند نسبت به درب های معمولی حتی با آکاردئون های فلزی از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار هستند.

تفاوت اصلی درب های ضد سرقت با درب های معمولی

درب های ضد سرقت از لحاظ ساختار با درب های معمولی بسیار متفاوتند. در این درب ها، ورق های فولادی به صورت یکپارچه سرتا سر درب کار گذاشته می شود و همچنین دور لنگه نیز پروفیل هایی از جنس ورق فولادی که به هیچ عنوان قابل شکست نیستند استفاده می گردد.

 از طرفی لولاهای درب های ضد سرقت ایستادر از نوع پیچی بوده که این موضوع استحکام درب را بالا می برد. و هیچ دسترسی از بیرون به لولا وجود ندارد. البته لولا ها درب های ضد سرقت ترک و درب های ضد سرقت ایرانی از داخل منزل قابل مشاهده هستند.

همچنین مابین لولا ها نیز پیم های فولادی همانند گاو صندوق وجود داردکه  به هنگام بسته شدن لنگه در چارچوب درگیر شده و حتی به فرض برش و یا شکست لولا بر اثر فشار از بازشدن درب جلوگیری می نماید.

 

انواع درب های ضد سرقت ایستادر

تولید درب های ضد سرقت ایرانی چندی است که توسط تولید کنندگان داخلی شروع شده و از کیفیت مشابه و حتی بهتری به نسبت درب های خارجی برخوردار هستند.
درب ضد سرقت ایرانی ایستادر خود در انواع مختلف درب ضد سرقت لوکس، درب ضد سرقت گلد، درب ضد سرقت سفارشی و درب ضد سرقت مدرن و… تولید می شود.

یکی از مهم ترین نکات در درب های ضد سرقت ایرانی توجه به کیفیت آن هاست. انتخاب یک شرکت معتبر به شما این اطمینان را می دهد که با خیالی آسوده درب مورد نظر خود را تهیه نموده و از بابت امنیت خانه در آرامش خاطر باشید.

شاید جالب باشد که بدانید یکی از مهم ترین اجزا در مبحث درب های ضد سرقت، چارچوب هایی است که به کار میرود. در اصل این نوع چارچوب ها باید بسیار مستحکم بوده و به هیچ وجه و با هیچ وسیله ای خم نشده و تغییر شکل ندهند. زیرا آخرین دست آویز سارقان استفاده از دیلم و سایر وسایل برای شکستن قفل درب ها است، از این رو چارچوب ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و میبایست مابین چارچوب درب و دیوار منزل شما نیز بتن ریزی انجام گردد که این امر موجب میشود چارچوب با هبچ فشاری خم نگردد تا قفل ها آزاد شود.

درب های ضد سرقت ایرانی

از لحاظ کیفی مانند سایر محصولات چینی این نوع درب ها از کیفیت بسیار پایین تری به نسبت دو نوع دیگر برخوردار هستند و به طبع قیمت پایین تری نیز دارند.

درب های ترک از لحاظ کیفیت در جایگاه خوبی قرار میگیرند اما تنوع مدل ها و ابعاد به دلیل وارداتی بودن آنها محدود بوده و به نسبت دو نوع چینی و ایرانی، قیمت بسیار بالاتری دارند.

در مجموع باید اشاره کرد که درب های ضد سرقت ایرانی و موکدا” درب های ضد سرقت ایرانی ایستادر از لحاظ کیفیت در کنار درب های ترک قرار گرفته و قیمت های مقرون به صرفه ای نیز دارند. علاوه بر این درب های ضد سرقت ایرانی  قابلیت ساخت سفارشی دارند و می توان با توجه به دیزاین و طراحی خانه مدل مد نظر را سفارش داد.

درب ضد سرقت سفارشی ایستادر

درب های ضد سرقت سفارشی ایستادر با توجه به نیاز به مشتری در طرح ها و رنگ های گوناگونی قابل سفارش هستند. علاوه بر این ابعاد، و تعداد لنگه های درب نیز قابل تغییر است. با توجه به درخواست مشتری و نظر کارشناسی مشاوران فنی، این نوع از درب ها به صورت تک لنگه، یکی ونیم لنگه و دو لنگه ارائه می شوند.

 

 درب ضد سرقت لوکس ایستادر

در سری درب های ضد سرقت لوکس، تفاوت شایانی که وجود دارد پوشش چارچوب های این نوع درب ها    می باشد. در سری لوکس، چارچوب ها با پوشش  روکش طبیعی چوبی ارائه می شوند.از طرفی لنگه بازشونده ی درب با استفاده از MDF روکش شده از انواع روکش های )راش،گردو، بلوط،ملچ و یا رنگ) همراه با طرح های برجسته زیبایی آن ها را دو چنان می نماید. درب های سری لوکس با توجه به کارگیری چوب از گرما و زیبایی طبیعی خاصی برخوردار هستند و زیبایی بی نظیری به دکور و دیزاین خانه ی لوکس شما می بخشند.

 

درب ضد سرقت مدرن ایستادر

از دیگر انواع درب ضد سرقت ایستادر می توان به سری مدرن آن توجه کرد. در درب های ضد سرقت مدرن روکشی که هم برای چارچوب ها و هم برای لنگه ی درب استفاده می شود از جنس لمینت است. این مدل از درب های مدرن برای دکوراسیون مینیمال و به روز مناسب بوده و به خوبی دکوراسیون خانه و یا محل کار مدرن شما را تکمیل می کند.

 

درب ضد سرقت سری گلد ایستادر

بر خلاف دو مدل قبل یعنی سری لوکس و مدرن که چارچوب با لنگه ی درب از لحاظ جنس و رنگ هماهنگ بود، در سری گلد درب های ضد سرقت ایستادر، از چهارچوبی فلزی و روکش لنگه ی درب از جنس MDF با روکش طبیعی چوب ساخته می شود.که قیمت مرقون به صرفه تری به نسبت سری لوکس و مدرن داشته و همچنین ترکیب چوب و فلز هم‌رنگ زیبایی منحصر به فردی به این سری از درب های ضد سرقت می بخشد. از آنجایی که روکش لنگه ی درب از جنس چوب است می توان با استفاده از طرح های برجسته و منبت کاری آن ها را زینت بخشید. سری گلد درب های ضد سرقت با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شده و جلوه ای زیبا به آن می بخشد.

 

ایستادر با افتخار سال هاست که در زمینه ی تولید ملی درب های ضد سرقت فعالیت کرده، و با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و با استفاده از بهترین متریال موجود، اقدام به تولید درب های ضد سرقت ایرانی نموده است که از لحاظ کیفیت و قیمت با همتایان خارجی خود رقابت می کند. علاوه بر کیفیت و مقاومت بالای محصولات ایستادر، زیبایی، اصل حائز اهمیتی است که همواره مورد توجه این مجموعه بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *