ويژگی های در داخلی چهارچوب چوب

این که آیا شما در حال بازسازی کل خانه خود هستید یا فقط چند عنصر اصلی را جایگزین کرده اید تا فضای داخلی خانه ی خود را زیباتر کنید تفاوت چندانی ندارد، در هر حال به روزرسانی درب های داخلی، خود راهی عالی برای تغییر دادن فضای منزل شما است. تا همین اواخر، سبک درب های داخلی در دکوراسیون خیلی مهم تلقی نمی شد، زیرا گزینه های متعددی برای انتخاب وجود نداشت، اما امروزه انواع درب های داخلی در طرح ها و رنگ های گوناگون مطابق با هر سلیقه و دیزاینی در دسترس هستند. مجموعه ایستادر به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان درب های ضد سرقت ، ضد حریق،  کمد دیواری و قرنیز  طیف گسترده ای از درب های داخلی را نیز در انواع طرح ها و متریال ارائه می دهد.

اهمیت درب های داخلی

انتخاب یک محصول مناسب و درجه یک فقط تصمیمی مبتنی بر زیبایی شناسی نیست. ممکن است یک راه حل هوشمند برای تقسیم یک اتاق بدون آسیب رساندن به فضاهای زیاد نیاز داشته باشید و یا بخواهید عایق مناسبی جهت کاهش سر و صدا های آزاردهنده ایجاد کنید. هدف شما هرچه باشد، متخصصان با تجربه و آگاه ما می توانند اطلاعات و راهنمایی های لازم را برای انتخاب درب داخلی که برای شما مناسب باشد را به شما معرفی کنند.

درب های داخلی ایستادر با بهترین متریال و مطابق با سلیقه مشتری در طرح ها و رنگ های متنوع  با انواع روکش های طبیعی و مصنوعی در دسترس است.

درب های داخلی ایستادر در انواع روکش های چوب طبیعی گردو آمریکایی، درب بائوپاسار با رنگ پولیش سفید یا مشکی براق ، رنگ مات سفید ، چوب طبیعی بلوط، چوب بلوط white wash ، روکش طبیعی چوب راش ، روکش طبیعی چوب ملچ ، رنگ مات (طوسی)، رنگ آلبالویی ، انواع روکش PVC، انواع رنگ  با خاصیت منحصر به فرد soft touch ، روکش مصنوعی آلپی گردو یا جناقی و ترکیب با شیشه نیز ارایه میگردد.

از بارزترین ویژگی های درب های داخلی ایستادر که آن را از همتایان ایرانی و خارجی خود متمایز می کند بر خلاف گذشته که فقط از لنگه درب از نوع  HDF مورد استفاده بوده است، استفاده از چارچوب چوبی درب ها است که رنگ و جنس آن دقیقا مطابق خود لنگه درب داخلی است ؛ که در سه طرح چهارچوب چوب تاج دار، چهارچوب چوب صاف و چهارچوب چوب کرو و ارائه می شود.

 

در ادامه به معرفی انواع درب داخلی چهار چوب چوب ایستادر می پردازیم:

چهارچوب هایِ چوبِ تاج دار

یکی از زیباترین چهارچوب هایی که توسط مجموعه ایستادر به همراه درب های داخلی ارائه می شود، چهارچوب چوب تاج دار است. این نوع چهار چوب ها بافت طبیعی و گره های چوب را به همراه داشته و در انتهای چهارچوب با بهرمندی از منبت کاری نوعی تاج طراحی شده است. چهارچوب های چوب تاج دار یکی از گزینه های مناسب برای دکوراسیون های داخلی کلاسیک و رستیک می باشد.

 

چهارچوب هایِ چوبِ صاف

از آن جایی که در سادگی همیشه زیبایی و شکوه خاصی نهفته است،  یکی از انواع چارچوب های چوب درب های داخلی، چارچوب چوب صاف است. این نوع چهارچوب ها در رنگ ها و متریال گوناگون ارائه شده و در عین سادگی از زیبایی خاصی برخوردارند. این نوع درب های داخلی مناسب دیزاین و دکوراسیون مینیمال بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند.

 

چهارچوب چوب کرو

یکی دیگر از انواع چهارچوب های چوبی که توسط مجموعه ایستادر ارائه می شود چهارچوب چوب کرو می باشد. کرو به چهارچوب هایی اطلاق می شود که بر روی چهارچوب چوب نوعی قوس ایجاد می شود.

 

انواع لنگه و ساختار درب

  • لنگه رویه MDF با انواع روکش رنگ (مات یا براق) ، روکش طبیعی چوب و یا روکش های مصنوعی
  • لنگه تمام چوب (بائو پاسار) با انواع روکش رنگ (مات یا براق) ، روکش طبیعی چوب

لنگه رویه MDF از نظر بصری تفاوت زیادی با تمام چوب نداشته و مصرف کننده عزیز زیاد متوجه تفاوت آن با تمام چوب نمیشوند و از نظر اقتصادی نیز مرقون به صرفه می باشد.

لنگه تمام چوب به جای MDF علاوه بر ساختار داخلی که از چوب روسی ساخته می شود رویه نیز از چوب روسی با استقامت بالا در مقابل حرارت و رطوبت ساخته شده و به همین دلیل از نظر کمی و کیفی بسیار بالاتر از رویه MDf  می باشد. همچنین این درب ها طول عمر مفید بیشتری نیز دارند.

تمامی درب های داخلی قابلیت تک لنگه و یا دو لنگه بودن را دارا می باشند و انتخاب آن با توجه به فضای جاگذاری شده بر عهده مشتریان عزیز می باشد.

ساختار درب

تمامی در های داخلی ایستادر دارای ساختار داخلی با چوب روس که مقاوم در برابر تاب خوردگی و رطوبت می باشد ساخته می باشد که مابین آن نیز از هانیکام لانه زنبوری استفاده شده که باعث ایجاد استقامت بیشتر رویه MDF  و یا چوب روسی  می شود.

 

مشخصات ظاهری درب های داخلی ایستادر

درب های داخلی ایستادر در رنگ بندی ها و متریال گوناگونی مطابق با هر نوع سلیقه و دیزاین داخلی ارائه  می شوند. درب های داخلی مجموعه ما با روکش طبیعی چوب برای لنگه ی درب و چهارچوب هایی در طرح های متنوعی از جنس چوب ارائه می شوند. ایستادر با بهرمندی از بهترین یراق آلات مختص صنعت تولید درب، علاوه بر زیبایی درب های داخلی به کیفیت و طول عمر بالای آن ها اهمیت ویژه ای می دهد. به همین دلیل کیفیت و دوام متریال و رنگ های درب های داخلی این مجموعه تضمین شده است.

وقتی به یکی از نمایشگاه های دایمی ما در سطح کشور مراجعه کنید، می توانید هر یک از مدل های موجود در سایت را مشاهده کنید، بنابراین دقیقا در خواهید یافت که محصول نهایی با چه کیفیتی به شما تحویل خواهد داده شد. مجموعه ایستادر درب های  داخلی بی نظیری را با کیفیتی بسیار بالا ارائه می دهد. نیازی نیست که قبل از نصب درب خود نگران رنگ آمیزی آن باشید زیرا درب ها به صورت تکمیل شده به شما تحویل داده می شوند بنابراین در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید. اگر تصمیم دارید که درب های جدید خود را از مجموعه ما تهیه کنید، پرسنل حرفه ای و ماهر ما برای اندازه گیری و نصب درب ها در دسترس شما خواهند بود.

 

ایستادر با افتخار سال هاست که در زمینه ی تولید ملی در های ضد سرقت فعالیت کرده، و با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژِ های روز دنیا و با استفاده از بهترین متریال موجود، اقدام به تولید درب های ضد سرقت ایرانی نموده است که از لحاظ کیفیت و قیمت با همتایان خارجی خود رقابت می کند. علاوه بر کیفیت و مقاومت بالای محصولات ایستادر، زیبایی، اصل حائز اهمیتی است که همواره مورد توجه این مجموعه بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *