محل و نحوه نصب درب ضد سرقت

در ضد سرقت ایمن باید در برابر اهرم کردن، تخریب، دستکاری و هر ترفند دیگری که سارقین برای وارد شدن به خانه شما استفاده می‌کنند مقاوم باشد.

استفاده از در های ایستادر قطعاً تاثیر چشمگیری در زمینه بالا بردن امنیت خانه خواهد داشت.امنیت این درب‌ها از نمونه‌های درب معمولی که با حفاظ آکاردئونی پوشیده می‌شوند به مراتب بیشتر است زیرا حفاظ آکاردئونی هنگامی که بسته است خود نشانگر عدم حضور شما در منزل است و باعث آرامش خاطر برای دزد خواهد شد.

 تولید در طبق استاندارد باعث پدید آمدن محصولاتی با کیفیت درعرصه درب ورودی منازل باشد به نحوی که بتوانید تا حد زیادی به کیفیتو امنیت آنها اعتماد داشته باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم در خصوص محل نصب در ایستادر با چارچوب متحرک وچارچوب ثابت و صحبت کنیم و نکات مفیدی را در خصوص با شما در میان بگذاریم. شایان ذکر است این نحوه نصب مختص درب های  ایستادر بوده و کمتر شرکت و یا افرادی با این مشخصات نصب می نمایند.
در زمان نصب در ضد سرقت یکی از چالش‌هایی که باید با آن روبرو شوید آماده سازی محل نصب در است. برای این که درب شما عملکرد درست داشته باشد شما باید نکاتی را در خصوص محل نصب درب به یاد داشته باشید که در ادامه این موارد را با هم بررسی میکنیم.
محل نصب در ایستادر در صورتی که ساختمان در حال ساخت باشد میتواند ابعاد استانداردر نظر گرفته شود . همچنین در صورتی که قصد تعویض درب قدیمی را با در ضد سرقت ایستادر داشته باشید در طبق فضای موجود با هر ابعادی قابل تولید نصب می باشد که کمترین تخریب را به جا بگذارد.

نحوه نصب درب ضد سرقت ایستادر

 به طور کلی می‌توان گفت نحوه نصب در ایستادر به دو روش اصلی و متداول انجام می‌شود که در ادامه این روش را با شما در میان می‌گذاریم:

روش اول: در این روش در زمان  دیوار چینی ساختمان، شما در محل نصب در یک چارچوب انتظاراز جنس قوطی نصب می‌کنید، به یاد داشته باشید که اندازه داخل به داخل چارچوب انتظار مورد نظر شما  باید 106*211 باشد.

زمانی که ساختمان به مرحله نازک کاری رسید و قصد رنگ کاری ساختمان را دارید، بهترین زمان برای نصب در شما می باشد؛ چرا که دیگر چنین زمانی حمل و نقل آن راحت تر و همچنین احتمال آسیب دیدن چار چوب یا رویه درب کمتر خواهد شد و همچنین برای رای تامین امنیت چارچوب و پر کردن آن از ملات ماسه و سیمان استفاده می‌شود.

روش دوم: در این روش شما چارچوب در را بدون استفاده از فریم انتظارنصب می شود به گونه ای که درب با توجه به فضای آماده شده به ابعاد110*215 ساخته و به دلیل قابلیت تنظیم ضخامت چارچوب در های ایستادر از سمت بیرون و داخل روی دیوار نصب و سپس فضای بین دیوار و داخل چارچوب ملات ماسه و سیمان پر میگردد.

نکته مهمی که در پایان این قسمت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که حتما می بایست در تمامی درب ها دوغاب ملات ماسه و سیمان ریخته شود که این امر علاوه بر اینکه درب از رگلاژ خارج نخواهد شد حتی در زمان سرقت با دیلم و جک و … چارچوب خم نخواهد شد.

 

انواع چارچوب درب های ضد سرقت ایستادر

به طور کلی چارچوب‌های در به دو دسته چارچوب متحرک یا کشویی و چارچوب ثابت تقسیم می‌شوند که تفاوت این دو در محل نصب  و شکل ظاهری آنهاست به گونه ای در متحرک ایستادر به دلیل بغل کردن دیوار زیبایی بصری آن دو چندان بیشتر می باشد. در ادامه این موضوع را بیشتر توضیح می‌دهیم تا بتوانید قبل از اقدام به خرید درب بررسی کنید که باید از کدام چارچوب استفاده کنید.

محل نصب در ایستادر با چارچوب متحرک -کشویی

این نوع چار چوب‌ها بیشتر در مکان‌هایی مورد استفاده قرار میگیرند که افراد ساکن در خانه‌های قدیمی میخواهند درب خانه را تعویض نمایند و یا افرادی که زیبایی چارچوب در برایشان حائز اهمیت است استفاده میگردد. برای نصب این چارچوب‌ها معمولا تخریب زیادی انجام نمیشود و از آنجایی که آنها به صورت متحرک و کشویی هستند، باز خواهند شد تا کاملا درون محل مورد نظر شما جای بگیرند. البته در نظر داشته باشید که این تکنولوژی ساخت بالا باعث افزایش قیمت این محصولات شده است. نکته دیگری که باید در خصوص این چارچوب‌ها به یاد داشته باشید این است که درب مورد استفاده در آنها ممکن است کمی از استانداردهای بازار کوچکتر باشند.  با کیفیت ترین درب‌ها در این نوع، در های ایستادر هستند.

نکات مربوط به نصب درهای ایستادر با چهارچوب متحرک (کشویی) :

سنگ کف آپارتمان به اتمام رسیده و تا زیر قسمتی که چهارچوب در نصب می شود ادامه یابد . پس ازنصب چهارچوب روی کف تمام شده ، لنگه در با باد خور 1.5 cm نسبت به کف باز و بسته می گردد.

درهای ضد سرقت چهارچوب متحرک ایستادر به ابعاد 220 * 118 بوده که در عرض 107 الی 118

و ارتفاع 215 الی 220 قابلیت نصب را دارا می باشند . هر چقدر ارتفاع محل نصب از عدد 220 کمتر

باشد می بایست به همان میزان فاصله با سقف در نظر گرفته شود .

چهارچوب از نوع کشویی بوده و با توجه به ضخامت دیوار محل نصب (16 – 23cm ) تنظیم می گردد.

زمان مناسب نصب بعد از سنگ کاری راهرو و کف سازی و گچ کاری داخل واحد آپارتمانی می باشد.

به طور کلی فضای محل نصب براساس یکی از سه حالت زیر تعیین می گردد :

 


محل نصب در ایستادر با چارچوب ثابت

درب‌ها ایستادر با چارچوب‌های ثابت نمونه‌هایی پر استفاده هستند و نصب آنها طبق روش‌هایی که در بالاتر برای شما توضیح دادیم انجام میشود.

 

در مجموع این نکته مهم را باید همیشه در نظر داشته باشید که شما زمانی نتیجه مناسب از استفاده در را خواهید دید که چارچوب و درب مورد نظر شما کاملا استاندارد و با کیفیت باشند. پس در انتخاب نوع در و شیوه نصب آن به نکات ذکر شده توجه داشته باشید. ایستادر با افتخار سالیان دراز است که با تولید محصولات مختلف با انواع چارچوب و مدل های مختلف در خدمتت هم میهنان عزیز می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *