انواع چهارچوب چوبی درب ضد سرقت

برای کسانی که به دنبال بهبود امنیت خانه خود هستند، استفاده از درب های ضد سرقت یک سرمایه گذاری عاقلانه است. درب های ضد سرقت فواید زیادی دارند اما مهمتر از همه ، مهار سارقان و مزاحمان بوده که باعث بالا رفتن امنیت افراد می شود. درب های ضد سرقت ایستادر گزینه ای مناسب برای افرادی است که تصمیم می گیرند برای بالا بردن امنیت خانواده خود، سرمایه گذاری کنند. وقتی صحبت از امنیت خانه به میان می آید ، یک درب ضد سرقت گزینه ای هوشمند برای شروع کار است. درب های ضد سرقت اولین خط دفاع شما در برابر متجاوزین بالقوه هستند.

امنیت خانه خود را بهبود بخشید

درب های ضد سرقت برای بهبود امنیت خانه شما از چند طریق عمل می کنند. یکی از مهم ترین قسمت های این درب ها قفل ها است. برای محافظت حداکثری ، درب امنیتی شما باید دارای قفل های مخصوصی باشد که به قفل های گاوصندوقی معروف هستند. این نوع قفل ها برای دستیابی به حداکثر امنیت ضروری بوده ، و در کنار آن ها پین های مخصوص داخل لولا ها است که به جلوگیری از هرگونه تلاش برای عبور از یک درب امنیتی کمک خواهد کرد.

چهارچوب درب ضد سرقت

جنبه مهم دیگر این درب ها چهارچوب های درب ضد سرقت است. این چهارچوب ها بسیار محکم بوده و اغلب از جنس استیل، فولاد و یا چوب است که معمولا درون آن ها از بتن پر می شود و این موضوع باعث می شود این درب ها بسیار امن تر از درب های معمولی با چهارچوب های یک لایه باشند. یک قاب فولادی و یا استیل ضد زنگ تلاش سارقان جهت نفوذ به خانه را بسیار دشوار و کند می کند.

چهارچوب چوبی درب ضد سرقت ایستادر

یکی از انواع درب های ضد سرقت ایستادر، درب های چوبی لوکس آن است. این درب ها علاوه بر اینکه از چوب های شکیل و زیبا ساخته می شوند، با چهارچوب های روکش چوب نیز ارائه می شود. استفاده از روکش چوبی برای این نوع چهارچوب ها، باعث می شود چهارچوب ها با لنگه درب هماهنگ شده و زیبایی دو چندانی پیدا کنند. لازم به ذکر است که جنس اصلی این نوع چهارچوب ها از جنس فولاد بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، و از چوب تنها جهت روکش آن استفاده می شود. چهارچوب های چوبی درب های ضد سرقت ایستادر در انواع مختلف تاجدار، زهواردار، قوس دار سر ستونی – فارسی بر، سی ان سی الماسه ارائه می شوند.

 

چهارچوب چوبی تاجدار

چهارچوب های تاجدار لوکس ترین نوع از چهارچوب های چوبی هستند که با ستون های کار شده و تاج دار قابل ارائه هستند و دارای طرح های مختلفی می باشند. این نوع چهارچوب، از جنس فلز بوده که با روکشی چوبی پوشش داده می شود. برای زیبایی کار و بخشیدن جلوه ای لوکس به آن، در قسمت بالای چهارچوب طرح تاج مانندی نصب می شود که زیبایی درب را دو چندان کرده و به آن شکوهی خاص می افزاید. این نوع چهارچوب ها مناسب برای افرادی است که به طراحی منزلی لوکس و شیک علاقمند هستند. چهارچوب تاجدار گزینه ای لوکس و مناسب استفاده برای در های ضد سرقت لوکس

چهارچوب چوبی قوس دار سر ستونی – فارسی بر

یکی دیگر از انواع چهارچوب های چوبی درب های ضد سرقت ایستادر، چهارچوب های قوس دار است که به چهارچوب کرو نیز معروف می باشد. این نوع از چهارچوب از نمای بیرون دارای ستون های قوس دار است که در دو حالت سر ستونی و فارسی بر شده به  بالای چهارچوب قابل ارائه است. چهارچوب های قوس دار از زیبایی خاصی برخوردار بوده و جلوه ای زیبا به درب می بخشند. این چهار چوب ها معمولا از جنس چوب گردو هستند و با لنگه ی درب هماهنگ می شوند.

چهارچوب چوبی زهواردار

این نوع چارچوب ها، به چهارچوب های چوبی گفته می شود که دور تا دور آن ها با زهوار ها آراسته شده است. نمای زیبای این نوع چهارچوب ها باعث محبوبیت آن ها در میان درب های لوکس شده است.

چهارچوب چوبی سی ان سی الماسه  

چهارچوب سی ان سی الماسه نوعی از چهارچوب است که ستون ها و بالای چهارچوب آن دارای شیارهای طولی است و در قسمت های اتصال با قطعات چوبی مخروط مانند تزئین شده اند.

 

ایستادر به عنوان برند ایرانی یکی از بهترین تولید کننده های درب های ضد سرقت به همراه چارچوب های چوبی در انواع مختلف بوده و محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *