راهنمای خرید در های ضد سرقت ایستادر

اهمیت امنیت منزل شما به عنوان مکانی که در آن زندگی می کنید و وسایل با ارزش خود را در آن نگه می دارید، غیرقابل انکار است. از آنجا که بسیاری از سارقان مایل به ورود به خانه شما و سرقت وسایل با ارزش شما هستند، باید هر ورودی را نسبت به آسیب یا حمله آنها در امان نگه دارید.
در این رابطه، یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید نصب در ضد سرقت با کیفیت و ایمن است. همانطور که می دانید این درب ها به دلیل ساختاری که دارند، مقاومت بالاتری نسبت به درب های معمولی دارند.
برای ساخت در ضد سرقت از یک ساختار داخلی فلزی، قفل ها، یراق آلات شامل دستگیره، چشمی، کلون و … و همچنین از ورق های MDF با روکش چوب طبیعی یا انواع روکش های مصنوعی به عنوان پنل استفاده می شود.
شركت ایستادر با استفاده از دانش و تجربه مهندسین و متخصصین و با بهره مندی از جدیدترین فناوری های روز دنیا، درهای ایمن و با کیفیتی را ارائه کرده است. محصولات ایستادر دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی هستند که می توانند خانه شما را کاملاً محافظت کنند.

امنیت
سطح و گوشه های درهای ضد سرقت ایستادر به دلیل نوع و ضخامت ورق استفاده شده و ساختار داخلی ویژه آنها از مقاومت بالایی در برابر فشار، برش و خم شدن برخوردار هستند که می توانند ورود سارقین به داخل خانه شما را تا حد زیادی غیرممکن کنند. البته دفاتر، شرکت ها و اماکن با سایر کاربری ها با شرایط امنیتی بالاتر، نیاز به درهایی با ایمنی حتی بالاتر دارند.

 

روکش های قوی و زیبا
پنل در های ضد سرقت ایستادر از جنس MDF، با روکش چوب طبیعی یا انواع روکش های مصنوعی هستند. قبل از انتخاب یکی از این روکش ها برای درب ضد سرقت خود، باید آب و هوا و شرایط جوی محل نصب درب را در نظر بگیرید یا با دادن اطلاعات فوق به کارشناسان ایستادر از مشاوره آنها در این زمینه بهره مند شوید تا در ضد سرقت شما دوام و عمر ایده آلی داشته باشد.

حرارت، رطوبت و عایق صدا
درهای ضد سرقت ایستادر علاوه بر سطح بالای ایمنی و حفاظت،به دلیل استفاده از عایق پشم سنگ در لنگه درب ها عایق بسیار خوبی در مقابل گرما و صدا هستند.

کیفیت و زیبایی همزمان
در های ضد سرقت ایستادر دارای طرح های متنوعی هستند که انتخاب گسترده ای را در اختیار مشتریان با هر خواست و سلیقه قرار می دهد.

بهترین قفل در و قطعات سخت افزاری
در صورت عدم استفاده از قفل ها و یراق آلات ایمن و با کیفیت، در ضد سرقت با درب معمولی تفاوتی نخواهد داشت. کاله کیلت یک برند معتبر جهانی در ساخت انواع قفل های در و لوازم جانبی آنهاست. استفاده از محصولات کاله کیلیت برای در های ضد سرقت ایستادر بالاترین امنیت را برای شما تضمین خواهد کرد.

اندازه های متفاوت
در های تولیدی شرکت ایستادر دارای ابعاد استاندارد می باشند که قابلیت نصب در ابعاد مختلف را دارند، با این حال اندازه و ابعاد در می تواند بر اساس موقعیت مکانی که می خواهید در را آنجا نصب کنید، سفارشی سازی شود.

 

ساختار در ضد سرقت

ساختاری که برای در های ضد سرقت ایستادر استفاده می شود بسیار متفاوت از ساختار های معمول هستند. استفاده از ورق های فولادی با ضخامت بیشتر برای فریم ها باعث افزایش باورنکردنی امنیت در ها شده است.
قبل از اقدام برای خرید در ضد سرقت، با اندازه گیری حدودی ضخامت، ارتفاع و عرض درب خود شروع به انتخاب گزینه مناسب برای خانه خود کنید.
اگر پنجره در نزدیکی در یا قفل شما قرار دارد، نفوذ به آن راحت تر خواهد بود، سعی
قبل از انتخاب درب مورد نظر تمام برند ها و ویژگی های آنها را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید و با توجه به امکانات، کیفیت و امنیتی که در اختیار شما قرار می دهند درب ضد سرقت خود را انتخاب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *