تمیز کردن در ضد سرقت

در این مقاله به بررسی تخصصی نحوه ی تمیز کردن درب ضد سرقت می پردازیم.
در زندگی روزمره با توجه به این که گرد و غبار ، باکتری ها و لکه ها نیز با توجه به شرایط آب و هوایی به تراکم نسبتا بالایی مشاهده می شوند،شاید شما هم تمیز کردن درب ضد سرقت به ذهنتان خطور کند. در هنگام ورود به خانه یا شرکت هایی که درب ضد سرقت دارند اولین دیدگاه بدی مشاهده می شود این است که درب ضد سرقت تان کثیف شده است.
دستگیره در ضد سرقت عامل بزرگی در انتقال بیماری ها نیز می باشد.
پیشنهاد می کنیم که به ادامه ی مطالب توجه بسیار زیادی داشته باشید.
شاید برای تمیز کردن محیط خانه تان حداقل به صورت روزانه و در برخی موارد به صورت یک روز در میان تلاش کنید.اما تمیز کردن درب ضد سرقت را نیز فراموش نکنید.

 

روش های پاک کردن در ضد سرقت

امروزه با توجه به این که در هر خانه ایی نسبتا دو الی سه و در مواقعی چهار عدد درب نیز در خانه ها وجود دارد.که مانند هر وسیله در خانه نیاز به تمیز کردن و پاک کردن نیز دارند تا همیشه نو و براق باقی بمانند.پیشنهاد ما این است که حداقل هفته ای یک بار با استفاده از دستمال نرم و مرطوبی اقدام به تمیز کردن گرد و غبار اقدام نمایید.

پاک کردن گردو غبار و دوده ها:

در صورت پاک کردن درب های سرقت به روش هفته ایی یک بار اقدام کرده باشید دیگر با گردو غبار های بزرگ و لکه مانند مواجه نخواهید شد.
ابتدا مقداری آب برحسب نیاز و مقداری مایع صابون و دیگر پاک کننده ها که اسیدی نباشند را مخلوط کنید.اگر از درب چوبی شما شیشه به کار برده شده است می توانید آب را کمی داغ تر انتخاب کنید. با استفاده از پارچه های نرم و یا اسفنج می توانید شروع به تمیز کردن ناحیه ی مورد نظرات کنید.
این نکته را نیز به یاد داشته باشید بالای درب و کنار درب نیز ممکن است مقداری گرد و غبار و مقداری کرک نیز به خود گرفته باشد. پس از این که کار تمیز کردن شما تمام شده است می توانید با استفاده از یک دستمال خشک به پاک کردن در ضد سرقت خود اقدام کنید.
در صورتی که متوجه شدید که با تمیز کردن شما هنوز لکه های چربی نیز پاک نشده اند میتوانید از چند قطره ی کوچک از تینر استفاده کنید نه بیشتر.
اگر می خواهید درب ضد سرقت خود مانند روز اول خود یعنی براق شود می توانید از مقداری کیلر یا براق کننده استفاده کنید.
در صورت داشتن بخار شوی در منزل میتوانید از بخار شوی نیز استفاده کنید.
با توجه به این که درب ضد سرقت شما رنگ رفتگی و یا زدگی دارد و اگر هم از رنگ در ضد سرقت چوبی خود خسته شده اید می توانید با استفاده از روش هایی رنگ آن را بردارید و شروع به رنگ زدن درب چوبی ضد سرقت خود کنید.( سئو)
پس از رنگ زدن چوب می توانید با استفاده از پنکه به خشک کردن آن اقدام فرمایید.
شما می توانید با استفاده از واکس و رنگ های غیر طبیعی در قسمت های درب ضد سرقتی  که رنگ رفتگی و زدگی وجود دارند شروع به اقدام  پوشش آنها کنید.

  استفاده از جوش شیرین و مایع ظرفشویی

ابتدا برای شروع بسته به میزان مصرفتان مقداری آب را در ظرفی ریخته و نصف پیمانه جوش شیرین و مقداری مایع ظرفشویی را به آب اضافی کنید. فقط توجه داشته باشید که به خوبی این مواد ترکیب شده باشند.حالا می توانید شروع به تمیز کردن کنید.پس از انجام فرآیند پاک کردن با استفاده از دستمالی اقدام به خشک کردن درب ضد سرقت تان کنید زیرا وجود رطوبت در درب ضد سرقت باعث آسیب به درب و رویه ی آن می گردد.
اگر درب ضد سرقت شما چوبی می باشد می توانید از براق کننده های چوبی برای جلا بخشیدن و براق کردن درب تان استفاده نمایید.

امیدواریم که با انتشار این مقاله کمک بزرگی به شما در راستای تمیز کردن درب ضد سرقت کرده باشیم.

شرکت ایستادر یکی از بزرگ ترین تولید کننده با ارائه ی بهترین محصولات در زمینه ی  درب ضد سرقت ، درب ضد حریق ،درب داخلی و سایر درب های مشابه در ایران می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *