تفاوت میان درب ضد سرقت ایستادر با دیگر درب ها

امروزه با توجه به این که اوضاع اقتصادی مشکل دار می باشد عده ایی برای به دست آوردن مخارج خود دست به سرقت می زنند،اما تفاوت میان درب ضد سرقت ایستادر با دیگر درب ها در چه ویژگی هایی است؟شما با استفاده از درب ضد سرقتی که امنیتی بالا دارد می توانید مانع به سرقت رفتن وسایل خود شوید.

انتخاب درب ضد سرقت مناسب

همان گونه که در مقاله ی در هنگام خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه کرد؟ بیان کردیم قدم اول برای خرید یک درب ضد سرقت خوب انتخاب آن می باشد.انتخاب درب ضد سرقت باید به گونه ایی باشد که تمام ویژگی های مهم و اساسی در آن به کار رفته باشد.یکی از این ویژگی ها به عنوان نمونه انتخاب جنس رویه های درب های ضد سرقت و نمونه ایی دیگر نوع فلزات به کار رفته در این نوع درب ها و هم چنین تکنولوژی جوش کاری به کار رفته در این نوع درب ها را می توان بیان کرد.سعی کنید قبل از خرید درب ضد سرقت از فروشنده مشورت هایی را بگیرید و از او نظر بخواهید که چه ابزاری در ساخت این درب ها به کار رفته است.تفاوتی دیگر در این می باشد که تکنولوژی اخت این درب ها با استفاده از علوم و فنون مهندسی انجام گرفته است.

تجهیزات

قدم بعدی برای انتخاب درب ضد سرقت مناسب می بایست شما ابزار های به کار رفته در درب ها را ارزیابی نمایید.تفاوت میان درب ضد سرقت ایستادر با دیگر درب ها در نوع ابزار های به کار رفته در درب ها و هم چنین نوع دستگیره ها و نوع چشمی و هم چنین نوع شب بند در این درب ها می باشد.استفاده از جنس مناسب فلزات در ساختار این تجهیزات باعث تمایز این با سایر درب ها شده است.

ساختار درب های ضد سرقت

درب های ضدسرقت ایستادر دارای مزیت های مختلفی می باشند که کاملا دارای امنیت بالایی در حوزه ی سرقت می باشد.این ساختار باعث شده است که کاملا نصب این تجهیزات آسان تر شود.
برخلاف تولیدات دیگر که ساختار یک تکه ایی می باشند ایستادر دارای ساختاری دو تکه ایی می باشد که این امر باعث تفاوت میان درب ضد سرقت ایستادر با دیگر درب ها شده است.
تولید شعاع دو تکه ایی سبب شده است که این درب ها در ضخامت های متفاوتی از دیوار نصب شوند که این امر نیز باعث مجزا بودن این برند با سایر برند ها شود.

مزیت های درب های ضد سرقت

یکی دیگر از مزیت های بزرگ برند ایستادر در این می باشد که بعد از نصب این برند فضای خالی موجود بین دیوار با چهارچوب با لایه ایی بتنی پر می شود که این امر باعث می گردد ساختاری محکم ایجاد کند.
فضای موجود در لایه های داخلی ایستادر به گونه ایی پر شده است که هیچ گونه با فضای خالی و به اصطلاح درب تو خالی مواجهه نشوید.این فضا با لایه ایی از پشم سنگ تخته ایی که ضخامتی معادل 4 سانتی متر دارد پر شده است،که این امر بسیار مهم در مقابل سایر برند ها می باشد.وجود لایه عایق پشم سنگ باعث می گردد که عایق خوبی در مقابل صدا و همچنین عایق مناسبی برای جلوگیری از سرما و گرما باشد.
تفاوت میان درب ضد سرقت ایستادر با دیگر درب ها،در این می باشد که قفل های این درب درون لایه های عمیق فولادی قرار گرفته است و به راحتی در دسترس نمی باشد همین امر باعث شده است که نتوان این درب را با استفاده از دیلم باز کرد.از دیگر مزایای این برنددر مقابل سایر برند ها می توان استفاده از فلز مناسب در تولید چهارچوب می باشد که مسبب شده است این چهارچوب با دیلم خم نشود.

امنیت درب های ضد سرقت

از دیگر تفاوت میان درب ضد سرقت ایستادر با دیگر درب ها استفاده از تکنولوژی قفل گاو صندوقی مناسب و نشکن در مقابل سایر برندها می باشد.استفاده از قفل گاوصندوقی مناسب باعث شده است که سارقان نتوانند محصولات ایستادر را باز کنند.
وجود لایه ی دو تکه ایی سبب شده که محصولات ایستادر به راحتی و بدون کوچک ترین تخریب دیوار نصب شوند.
ایستادر در کسب گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه،مسکن و شهرسازی جزو اولین شرکت ها بوده است.تمام محصولات ایستادر ضد دیلم می باشد و تمام درب های ضد حریق ایستادر مورد تاییدیه سازمان آتش نشانی می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *