معروف ترین تولیدکنندگان درب بیمارستانی

با معروف ترین تولیدکنندگان درب بیمارستانی در جهان آشنا شوید!

اگر جزو کادر پزشکی هستید، در بیمارستان بستری بوده‌اید و یا تجربه رفت‌وآمد به مراکز درمانی مختلف را داشته‌اید، حتما می‌دانید که درب بیمارستان و کلینیک‌ها به عنوان اولین ورودی‌ هر بخش، بیش از هر شئ دیگری در طول شبانه‌روز لمس می‌شود، این به آن معنی است که درب‌ بیمارستانی‌ می‌تواند مهم‌ترین عامل انتقال هر نوع آلودگی و عفونت باشد!

به همین علت است که به منظور انتخاب بهترین و مناسب‌ترین درب بیمارستانی ، کلینیک و یا مراکز مراقبتی، قوانین سخت‌گیرانه‌ای وضع شده ‌است؛ چرا که برای اطمینان از ایمنی و امنیت این مراکز پر تردد، نیاز به استفاده از درب‌هایی تخصصی است که از ورود میکروارگانیسم‌ها و گردوغبار جلوگیری کند، در برابر حریق آتش، شست‌و‌شوی مداوم و اثرات اشعه ایکس مقاوم باشد، به آسانی بازوبسته شود و ورود هوای پاک را کنترل کند.

از این‌رو کمپانی‌های بزرگ جهان همواره در تلاش هستند تا درب‌های بیمارستانی را با بالاترین استانداردهای کیفی شناخته‌شده تولید نموده و به بازارهای بین المللی عرضه کنند. اهمیت این موضوع بهانه‌ای شد تا ما در این مطلب به‌طور خاص به شناسایی معروف‌ترین تولیدکنندگان درب بیمارستانی در جهان بپردازیم. اگر به این موضوع علاقمندید یا قصد دارید برای مرکز پزشکی یا کلینیک خود، درب خریداری کنید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

 

کمپانی آمریکایی STANLEY

استنلی یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان درب‌های تخصصی از جمله درب بیمارستانی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۳۱ آغاز کرده و توانسته‌ است اولین درب اتوماتیک جهان را با بالاترین کیفیت تولید کند. این کمپانی بین المللی انواع درب‌های دستی و اتوماتیک بیمارستانی مورد نیاز تمام بخش‌ها اعم از؛ درهای ورودی، درهای اتاق عمل، درهای راهرو داخلی، درهای ICU، درهایCCU ، درهای اتاق ایزوله و درهای اتاق اورژانس را در کلاس جهانی تولید می‌کند.

 

کمپانی انگلیسی Sentry Doors

برند معروف سنتری از جمله تولیدکننده‌های برتر جهان در زمینه ساخت انواع درب‌های ضد حریق، امنیتی و بیمارستانی است که در سال ۱۹۸۹ تأسیس شده‌است. این کمپانی معتبر، درب‌های بیمارستانی تولیدی خود را متناسب با نیازهای بازار و در انواع متریال اعم از؛ چوبی، فلزی، لعابی و … تولید می‌کند. این درب‌ها دارای حداکثر ایمنی در برابر آتش و اشعه ایکس بوده و انعطاف‌پذیری بالایی در برابر حجم ترافیک روزانه دارند.

 

کمپانی چینی Yizhong (E-ZONG)

گوانگژو ییژونگ یکی از معروف‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تولید تجهیزات و سیستم‌های بهداشتی و درمانی در جهان است که در سال ۱۹۹۶ در گوانگدونگ چین تأسیس و راه‌اندازی شد. این شرکت بین المللی علاوه بر ساخت انواع پروفیل‌های آلومینیومی اتاق تمیز، پروفیل‌های واحد تهویه مطبوع و درب‌های اتاق تمیز، در زمینه ساخت درب بیمارستانی و پزشکی، اعم از دستی، چرخشی و اتوماتیک نیز فعالیت دارد.

 

کمپانی آمریکایی Dortek

دورتک از جمله شرکت‌های مطرح جهان با بیش از نیم قرن تجربه در حوزه تولید انواع در بیمارستانی است. این کمپانی بین المللی با علم به شرایط محیط‌های بیمارستانی و درمانی همواره سعی کرده‌است تا درب‌هایی هوشمند، بادوام، بهداشتی و مقاوم در برابر نفوذ انواع حشرات، میکروب‌ها و باکتری‌ها را مطابق با استانداردهای جهانی تولید کند.

 

 

کمپانی آمریکایی Texas Access Controls

این کمپانی نیز جزو پیشگامان عرصه تولید انواع درب‌های باکیفیت و بادوام بیمارستانی است که از سال ۱۹۶۰ فعالیت خود را در آمریکای شمالی آغاز کرده‌است. این شرکت بین المللی گسترده‌ترین درهای بیمارستانی را در انواع درب بیمارستانی گردان، درهای کشویی، درهای تاشو و تاب‌دار، درهای اتاق عمل، در اتاق‌های ایزوله تحت فشار مثبت و منفی، درهای ICU، درهایCCU و مواردی از این دست تولید و عرضه می‌کند. هر یک از این درها متناسب با نوع نیاز و استانداردهای مصرفی ساخته می‌شوند که اغلب مجهز به سنسورهای بدون لمس هستند.

 

کمپانی ترکیه‌ای BT STEEL DOOR

این شرکت ترکیه‌ای شناخته‌ شده، پیشینه‌ای طولانی در زمینه تولید و صادرات انواع درب بیمارستانی بادوام، ضدزنگ، ضدآب و ضد باکتری دارد.  این درب‌ها در طیف وسیعی از بیمارستان‌ها، ورودی اورژانس، مطب‌های پزشکی، خانه‌های سالمندان و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

کمپانی ایتالیایی PONZI SRL

کمپانی مشهور ایتالیایی پونزی، در سال ۱۹۲۷ تأسیس شد و طی سال‌ها فعالیت در عرصه تولید انواع درب و پنجره‌های اتوماتیک، سرانجام در سال ۲۰۰۶ اقدام به ساخت اولین درب اتوماتیک بیمارستانی کرد. اکنون این شرکت بین المللی از جمله باکیفیت‌ترین در های بیمارستانی ضدآب، ضد اشعه و منعطف برای انواع کاربردهای پزشکی را تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌کند.

 

کمپانی اسپانیایی MANUSA

این شرکت مطرح اسپانیایی استانداردترین درب‌های بیمارستانی شیشه‌ای، اتوماتیک و کشویی را در انواع رنگ‌ها و سایزها با بهترین متریال‌ها تولید می‌کند. این درب‌ها کارآیی بالایی در انواع بخش‌های بیمارستانی و پزشکی اعم از؛ اتاق ایزوله، آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو، اورژانس، اتاق عمل و … دارند.

 

کمپانی اسپانیایی Soleco

این شرکت بین المللی در سال ۲۰۰۵ تأسیس شد و فعالیت خود را با ساخت انواع درب‌های مورد نیاز بیمارستان‌، کلینیک‌، دانشگاه‌، هتل و غیره آغاز کرد. هم اکنون این کمپانی بین المللی درهای بیمارستانی و پزشکی خود را یا کیفیتی تضمینی به بیش از 30 کشور در آمریکای لاتین، اروپا، آفریقا و بخش‌هایی از غرب آسیا صادر می‌کند.

شرکت ایستادر

درمیان تمام کمپانی های معرفی شده در سراسر دنیا ایستادر یکی از شرکت های تولید کننده ایرانی معتبر انواع در ضد حریق و درب بیمارستانی در مدل های مختلف بادبزنی ، هرماتیک ، سیل و … است. ضد حریق بودن درب های بیمارستانی ایستادر یکی از دلایل محبوبیت فراوانی این برند است.

 

جمع بندی

درب‌ بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، خانه‌های سالمندان و مراکز بهداشتی مختلف، قبل از هر چیز باید تا حد امکان از گسترش باکتری‌ و عفونت‌ها جلوگیری کند، به همین علت است که کمپانی‌های مطرح جهان اغلب از متریال‌هایی هم‌چون فولاد، آلومینیوم، چوب و پلاستیک در ساخت درب بیمارستانی استفاده می‌کنند تا خاصیت عایق و آنی باکتریال بودن آن را بیش از پیش ضمانت کنند.

از سوی دیگر، در بیمارستانی باید دارای ویژگی‌های مهمی مانند: خود اطفایی (مقاومت در برابر آتش و عدم شعله ‌ور شدن)، ضد آب بودن، مقاومت در برابر مواد شوینده و مواد ضدعفونی کننده، جلوگیری از نفوذ گردوغبار، استحکام در برابر ضربه و فشار، قدرت انعطاف بالا هنگام بازوبسته شدن بوده و در نهایت دوستدار محیط زیست (اکوفرندلی) باشد.

هرگونه دقت و وسواس در تولید درب‌های بیمارستانی و مراکز درمانی به سلامت بیشتر کارکنان، مراجعین و بیماران کمک کرده و به بهداشت عمومی آحاد جامعه کمک شایان توجهی می‌کند. ما در این مقاله لیستی از معتبرترین کمپانی‌های تولیدکننده انواع درهای بیمارستانی را معرفی کردیم تا با شناخت آن‌ها بتوانید ملزومات بیمارستانی خود را از برترین‌های این عرصه تهیه و خریداری کنید. شما می‌توانید برای خرید انواع درب‌های بیمارستانی و ضد حریق و… را از ایستادر خریداری کنید. درب‌های ارائه شده توسط شرکت ایستادر با به کارگیری تجهیزات در سطح کلاس جهانی و با در نظر گرفتن دانش و تکنولوژی روز تولید شده‌اند. همچنین طراحی‌ها توسط مجرب‌ترین تیم مهندسی صورت گرفته و سپس توسط تیم کنترل کیفیت ارزیابی می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *