درب ضد سرقت سری لوکس- کد 2244

مزایا در ضد سرقت ایستادر نسبت به برند های ترک

امروزه درهای ضد سرقت، به‌دلیل امنیت بالا و زیبایی، به یکی از اجزای اصلی ساخت خانه‌ها و ساختمان‌ها تبدیل شده‌اند. به‌همین‌دلیل، انتخاب درِ ضدسرقت با کیفیت بالا و قیمت مناسب، دغدغۀ بسیاری از صاحبان املاک شده است. در میان برندهای مختلف موجود در بازار، درهای ضدسرقت ایستادر و نمونه‌های تُرک، شناخته‌شده‌تر هستند. در سال‌های اخیر درهای ضدسرقت ترک در بازار طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند؛ اما قیمت این درها بسیار بالا است و خدمات پس‌از‌فروش هم ندارند؛ در نتیجه خرید درهای ضدسرقت داخلی مانند درهای ایستادر، بسیار به‌صرفه‌تر است. از جمله مزایا در ضد سرقت ایستادر نسبت به ترک، می‌توان به قیمت مناسب‌تر، گارانتی و خدمات پس‌از‌فروش اشاره کرد. در ادامه، به بررسی مزایای در ضدسرقت ایستادر نسبت به درب‌های ترک می‌پردازیم تا به شما در انتخاب بهتر کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

مزایا در ضد سرقت ایستادر نسبت به ترک

بررسی کیفیت ساخت درب‌های ایستادُر

یکی از بارزترین مزایا در ضد سرقت ایستادر نسبت به ترک، کیفیت ساخت بالای آن‌ها است. درهای ایستادر، از ورق‌های فولادی با ضخامت 1.5 و 2 میلی‌متر همراه با شاسی‌کشی کامل داخلی ساخته می‌شوند. رویه‌های MDF روکش‌شده، رنگ اروپایی و یراق‌آلات ضدسرقت از جمله متریال به‌کاررفته در این درها هستند. به‌همین‌دلیل، این درها استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه، برش و فشار دارند.

تنوع در طرح و رنگ

ایستادر تنوع بسیار بالایی در ساخت انواع درهای ضدسرقت در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت دارد. این تنوع به شما امکان می‌دهد تا درِ مناسب با سلیقه و دکوراسیون منزل خود را انتخاب کنید.

عایق صدا و حرارت

در ساخت درهای ایستادر، برای عایق‌بودن آن‌ها در مقابل گرما، سرما و صدا، از عایق پشم سنگ با دانسیتۀ 80 استفاده می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تا آرامش و آسایش بیشتری در منزل داشته باشید.

امنیت بالا

سازندگان درهای ضدسرقت ایستادر از قفل‌ها و یراق‌آلات امنیتی باکیفیتی استفاده می‌کنند. این موضوع امنیت منزل شما را در برابر سرقت به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

گارانتی در ضدسرقت ایستادُر

ایستادر برای درهای امنیتی و ضدسرقت خود، گارانتی بلندمدت ارائه می‌دهد. این موضوع نشان‌دهندۀ اعتماد این شرکت به کیفیت محصولات خود است. همچنین اگر درِ ضدسرقت شما دچار هرگونه مشکلی شود، به‌راحتی می‌توانید از کارشناسان ایستادر کمک بگیرید.

نصب ایمن در ضدسرقت ایستادُر

درهای ایستادر از طریق بتن‌ریزی نصب می‌شوند. این روش باعث ایجاد استحکام در چهارچوبِ در می‌شود و سارقان با جک و دیلم هم نمی‌توانند به در، آسیب برسانند. در حقیقت درِ ایستادر، تمام راه‌‌های دزدان برای ورود به خانۀ شما را مسدود می‌کند.

تفاوت در ضدسرقت ایستادُر با نمونه‌های ترک

 

مهم‌ترین تفاوت در ضد سرقت ایستادر با نمونه‌ های ترک، در قیمت و خدمات پس‌از‌فروش آن‌ها است. با بررسی تفاوت میان این دو برند شناخته‌شده، شما می‌توانید به‌راحتی درِ ضدسرقت مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت مناسب در ضدسرقت ایستادُر

در مقایسه با درهای ضدسرقت ترک، درهای ایستادر قیمت مناسب‌تری دارند. این موضوع به‌دلیل تولید داخلی این درها و عدم نیاز به واردات آن‌ها است. همچنین قیمت درهای ایستادر متناسب با متریال به‌کاررفته در آن‌ها از 18 تا 48میلیون تومان متغیر است؛ درنتیجه شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید، درِ ضدسرقت، با کیفیت و امنیت بالا را خریداری کنید.

خدمات پس‌از‌فروش در ضدسرقت ایستادُر

درهای ضدسرقت ترک وارداتی هستند؛ بنابراین خدمات پس‌از‌فروش مناسبی ندارند و شما برای نصب، تعمیر و … باید به شرکت‌ها و تعمیرگاه‌های مختلف مراجعه کنید؛ اما ایستادر خدمات پس‌از‌فروش گسترده‌ای برای درهای خود ارائه می‌دهد. این خدمات شامل نصب، گارانتی و تعمیرات هستند؛ در نتیجه پس از خریدِ درب، برای نصب یا تعمیر آن، هیچ مشکلی نخواهید داشت.

 

سخن پایانی

انتخابِ درِ ضدسرقتِ مناسب، به نیازها و بودجۀ شما بستگی دارد. با توجه به مزایا در ضد سرقت ایستادر نسبت به ترک، خرید درهای این برند برای شما بسیار به‌صرفه‌تر است؛ بنابراین اگر به‌دنبال درِ ضدسرقت با کیفیت بالا، تنوع در طرح و رنگ و دارای خدمات پس‌از‌فروش هستید، درهای ضدسرقت ایستادر، گزینۀ مناسبی برای شما خواهند بود. تفاوت در ضد سرقت ایستادر با نمونه های ترک در قیمت و خدمات پس‌از‌فروش، بسیار قابل‌توجه است؛ در نتیجه انتخاب درهای ایستادر را برای شما آسان‌تر می‌کند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *