معرفی پرفروش‌ترین درهای اتاق خواب ایستادر

معرفی پرفروش‌ترین درهای اتاق خواب ایستادر

درها یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای هستند که علاوه‌بر تأمین امنیت و حفظ حریم، اثر بسیاری بر ظاهر و دیزاین آن نیز می‌گذارند. در این میان، در داخلی جزو موثرترین درها بر دکوراسیون خانه است و به‌همین‌دلیل باید با دقت بیشتری انتخاب شود. خوشبختانه این نوع درها در طرح‌ها و سبک‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند و می‌توانند پاسخگوی انواع سلیقه‌ها و نیازها باشند. در ادامۀ این منتقله به درهای داخلی و انواع آن‌ها می‌پردازیم و چند نمونه از پرفروش‌ترین درهای اتاق خواب شرکت ایستادر را که جزو زیباترین و باکیفیت‌ترین محصولات عرضه‌شده در بازار هستند، معرفی خواهیم کرد.

در داخلی چیست؟

درهای داخلی به آن دسته از درهایی گفته می‌شود که برای استفاده در درون ساختمان‌ها و خانه‌ها، طراحی و ساخته شده‌اند. کاربرد اصلی آن‌ها برای ورود و خروج به فضاهایی مثل اتاق خواب است و هدف از استفاده‌شان ایجاد حریم خصوصی، وجود مانع برای انتقال صدا یا دما، جداکردن یک فضا از فضای دیگر، کمک به تهویه و ورود نور به بخش‌های مختلف خانه است. این درها در سبک‌ها و انواع مختلفی ساخته می‌شوند که می‌توانند با انواع دکوراسیون و طراحی داخلی منازل، هماهنگ و هم‌سو بشوند.

معرفی پرفروش‌ترین درهای اتاق خواب ایستادر

انواع در داخلی و برجسته‌ترین ویژگی‌هایشان

همان‌طور که اشاره شد،  در داخلی، انواع مختلفی دارد و رایج‌ترین موارد آن از حیث متریال به‌کاررفته و جنس در، عبارت اند از در چوبی، در فایبرگلاس، در پلی وود، در MDF، در HDF،  در ABS، در PVC، در UPVC و در استیل ضدزنگ که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • در چوبی: یکی از قدیمی‌ترین و رایج‌ترین انواع در داخلی که به‌عنوان درب اتاق خواب نیز استفاده می‌شود، در چوبی است. این درها با چوب درختان مختلفی ساخته می‌شوند اما به دلیل مسائلی مثل وزن زیاد، هزینۀ بالا، آسیب‌پذیربودن دربرابر آفات و رطوبت و … این روزها با اقبال کمتری مواجه می‌شوند. بااین‌حال، در چوبی یکی از زیباترین و گرمابخش‌ترین انواع درها برای فضاهای داخلی است.
  • در فایبرگلاس: از دیگر انواع درهای مخصوص داخل خانه، درهای فایبرگلاس هستند که ظاهری شبیه به درهای چوبی دارند اما ساختارشان متفاوت است. در ساخت این درها از لایه‌های کامپوزیتی و پوشش‌های پلیمری استفاده می‌شود که به‌همین‌دلیل نسبت به درهای چوبی هم وزن کمتری دارند، هم قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری. درهای فایبرگلاس قابلیت شست‌وشو نیز دارند و به‌دلیل ظاهر چوبی و کلاسیک‌شان مناسب خانه‌هایی با این سبک طراحی هستند.
  • در پلی وود: از دیگر انواع در داخلی، در پلی وود است که آن را با نام چوب پلاست نیز می‌شناسند و برای ساخت آن از ضایعات چوبی، پی وی سی، خرده الیاف و … استفاده می‌شود. این درها استحکام بالایی دارند، ضدآب هستند و می‌توان از آن‌ها در انواع طراحی‌های داخلی استفاده کرد.
  • در MDF: نوع دیگری از درها، درهای ام دی اف هستند که از الیاف و ضایعات چوبی فشرده و آمیخته با رزین و چسب و سایر افزودنی‌ها ساخته می‌شوند و مقاومت بالایی دارند. علاوه‌براین روکش‌های این نوع در دارای طرح‌ها و تنوع بسیاری است که آن را به یکی از زیباترین و کاربردی‌ترین انواع در، تبدیل کرده است.
  • در HDF: درهای اچ دی اف یا همان High density fiberboard، نوع دیگری از درها هستند که شباهت بسیاری به ام دی اف دارند و نوعی تختۀ فیبر به حساب می‌آیند که برای ساخت آن‌ها از فشار و دمای بیشتری استفاده می‌شود. این درها جزو مقرون‌به‌صرفه‌ترین درهای موجود در بازارند.
  • در ABS: درهای ای بی اس یکی دیگر از گزینه‌های درهای داخلی‌اند که به درهای ضدآب معروف‌اند و بیشتر برای نصب در سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارند. علت ضدآب‌بودن این نوع درها استفاده از ترکیب اکریلونیتریل، بوتادی‌ان و استایرن در ساختارشان و به‌ویژه در روکششان است که آن‌ها را دربرابر آب و رطوبت نفوذناپذیر می‌کند.
  • در PVC: یکی دیگر از انواع درهایی که استفاده از آن در سال‌های اخیر بسیار رایج شده است، درهای پی وی سی هستند که هم به‌عنوان در اتاق خواب هم در سرویس بهداشتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این درها علاوه‌بر ظاهر زیبا، مقاومت بالایی در برابر آب، رطوبت و تغییر دما، خط‌وخش، فشار و ضربه دارند و به‌همین‌دلیل انتخاب مناسبی برای استفادۀ طولانی‌مدت در محیط خانه هستند.
  • در UPVC: یو پی وی سی نوع دیگری از درهای داخلی است که جزو درهای دوجداره به حساب می‌آید و استحکام آن در کنار تنوعش، این در را به یکی از محبوب‌ترین درها نزد مشتریان تبدیل کرده است.
  • در استیل ضدزنگ: از دیگر انواع در داخلی، در استیل ضد زنگ است که به‌دلیل مقاومت بسیار زیاد این فلز دربرابر رطوبت و سرما، در مناطق معتدل و مرطوب و سرد، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چند نمونه از پرفروش‌ترین درهای اتاق خواب ایستادر

حال که با در داخلی و انواع آن آشنا شده‌اید، وقت آن است که به چند نمونه از پرفروش‌ترین محصولات ایستادر بپردازیم که جزو بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات بازار هستند و علاوه‌بر زیبایی ظاهری، از دوام بالایی نیز برخوردارند. این محصولات عبارت‌اند از:

درب داخلی کد 1025R

درب داخلی کد 1025R از محبوب‌ترین درهای ایستادر است که رنگ آلبالویی روکشش، آن را به یک در خاص و شکیل تبدیل کرده است. چهارچوب این در از نوع چوبی کرو است که مقاومت بالایی دارد و این استحکام در کنار زیبایی‌های ظاهری‌اش، باعث شده است تا درب 1025R یکی از بهترین گزینه‌ها برای درب داخلی اتاق باشد.

درب داخلی کد 1014

دیگر محصولی که جزو پرفروش‌های ایستادر محسوب می‌شود، درب کد 1014 است که دارای چهارچوب چوبی صاف و روکش آلپی جناقی است و اشکال هندسی روکش آن، این در را از میان سایر درهایی که به‌عنوان درب اتاق خواب کلاسیک استفاده می‌شوند، متمایز می‌کند.

درب داخلی کد 1036B

درب کد 1036B یکی از خاص‌ترین درهای ایستادر است که جزو درهای مدرن و امروزی‌پسند نیز محسوب می‌شود. چهارچوب این در از نوع چوبی صاف است و روکش آن از جنس PVC  است که مقاومت در را دربرابر ضربه و خط‌وخش بسیار بالا می‌برد.

درب داخلی کد 1035v

این در جزو مدرن‌ترین و جذاب‌ترین محصولات ایستادر در دسته‌بندی در داخلی است که روکشی کاملا مات به رنگ طوسی دارد و چهارچوب آن چوبی و صاف است. ظاهر ساده و زیبای این در یکی از بهترین گزینه‌ها برای دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال امروزی است.

درب داخلی کد 1036

از دیگر درهای داخلی ایستادر که محبوبیت بسیاری میان مشتریان دارد، در کد 1036 است که آن را می‌توان از نظر ظاهری یکی از جذاب‌ترین و فوق العاده‌ترین درهای موجود، به حساب آورد. روکش این در از جنس PVC طرح چوب با خطوط موازی است که می‌تواند علاوه‌بر مناسب‌بودن برای دکوراسیون مدرن، به آن گرما و صمیمیت خاصی نیز ببخشد. روکش در 1036 از نوع چوبی صاف است و برای در اتاق خواب گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

درب داخلی کد 1016

درب کد 1016 از دیگر گزینه‌های محبوب میان مشتریان است که طرح و رنگ متفاوت و زیبایی دارد و می‌تواند در انواع فضاهای داخلی خانه‌ها و ساختمان‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. روکش این در از جنس PVC با مقاومت بالا و خطوط افقی است و چهارچوب آن نیز مثل سایر مدل‌های پرفروش از نوع چوبی و صاف است.

درب داخلی کد 1035S

یکی دیگر از درهایی که این روزها بسیار محبوب شده است، درب کد 1035S است که چهارچوب صاف چوبی دارد و روکش آن با رنگ soft touch طوسی، ظاهری مدرن و ساده و بااصالت به آن داده است. رنگ طوسی به‌علت قابلیت ست‌شدنش با رنگ‌های مختلف سرد و گرم، جزو پرکاربردترین رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی است و از این نظر، این در یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که میل به تغییر رنگ دکوراسیون خود دارند.

درب داخلی کد 1025

از دیگر درهایی که میان انواع در داخلی ایستادر، محبوبیت بسیاری دارد درب کد 1025 است که چهارچوب آن مثل گزینه‌های قبلی از نوع صاف و چوبی و رنگ روکش آن سفید و مات است. رنگ این در، آن را به یک گزینۀ خاص میان سایر محصولات تبدیل کرده است و ازآنجاکه رنگ سفید نیز مثل رنگ طوسی در طراحی داخلی کاربرد فراوان دارد، درب کد 1025 نیز می‌تواند برای انواع دکورها و رنگ‌ها مناسب باشد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی درهای پرکاربرد و انواع آن‌ها پرداختیم و پرفروش‌ترین درهای داخلی ایستادر را معرفی کردیم‌. در داخلی یکی از مهم‌ترین انواع در برای ساختمان‌هاست که می‌تواند علاوه‌بر تفکیک بخش‌های مختلف آن، اثر بسیاری بر طراحی فضا و زیبایی ظاهری آن نیز داشته باشد. این نوع درها در طرح‌ها و سبک‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند که خریداران می‌توانند با توجه به خانۀ خود و شرایط و نیازهایشان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. شما می‌توانید سایر محصولات پروفروش را در سایت ایستادر مشاهده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *