درب سفارشی ایستادر کد 2225-1w

6 مدل در ضد سرقت پنجره دار

هنگامی که ساختمان‌ها با مشکل امنیتی و حفاظتی روبه‌رو می‌شوند، اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد، استفاده از درب ضد سرقت است. این درب‌ها اولین و مطمئن‌ترین مانع در برابر هرگونه سرقت و نفوذ عوامل بیگانه محسوب می‌شوند و می‌توانند امنیت ساختمان را تا حدود زیادی تضمین کنند. درهای ضدسرقت از فولاد سنگین ساخته‌شده و به قفل‌های امنیتی پیشرفته مجهز هستند. ازآنجا که این درها برای آپارتمان‌ها، ویلا و یا شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، شکیل‌ بودن و زیبایی ظاهری آن‌ها هم از اهمیت بسیاری برخوردار است. به‌‌همین منظور، شرکت‌های تولیدکننده مانند ایستادر، اقدام به تولید درب‌های پنجره‌دار ضدسرقت کرده‌اند. استفاده از شیشه در ساخت این درها جلوه‌ای زیبا و چشم‌نواز به آن‌‌ها می‌بخشد و از حالت فلزی سرد و بی‌روح خارج می‌کند. در این مقاله سعی داریم به‌معرفی انواع مختلف در ضد سرقت پنجره‌دار و شیشه‌ای بپردازیم. با ما همراه شوید.

درب تک لنگه

یکی از انواع در ضد سرقت پنجره‌دار، درهای تک لنگه هستند که برای فضاهای کوچک مانند ورودی آپارتمان یا ویلا مورداستفاده قرار می‌گیرند. استفاده از شیشه در تولید این قبیل از درها جذابیت ویژه و چشم‌گیری به آن‌ها می‌بخشد و برخلاف باور عموم، نقشی در کاهش ایمنی و استقامت آن‌ها ندارد. جنس این شیشه‌ها از سکوریت و نشکن است و مقاومت بسیار بالایی دربرابر انواع ضربه دارد.

درب دولنگه

این سبک از درب‌ها معمولاً برای ورودی ساختمان‌ها و لابی مورداستفاده قرار می‌گیرند. قفل و دستگیره این درها در قسمت میانی و بین دولنگه قرار دارد و به طرفین گشوده می‌شود. استفاده از درهای دولنگه برای ورودی آپارتمان رایج نیست؛ چراکه فضای محدود و استاندارد ورودی خانه اجازه نصب درهای بزرگ را نمی‌دهد. باوجوداین، امکان سفارش درب دولنگه در سایزهای مختلف و خارج از استانداردهای کارخانه‌ای وجود دارد.

ساخت درب‌های دولنگه نسبت به تک‌لنگه دشوارتر است و چالش‌های زیادی دارد. ایستادر به پشتوانه سال‌ها تجربه و استفاده از مواداولیه مرغوب و باکیفیت به تولید انواع درب ضد سرقت با استانداردهای جهانی مشغول است. این کمپانی با طراحی پنجره‌های شیشه‌ای برای محصولات خود توانسته روحی تازه به آن‌ها ببخشد و زیبایی بصری را افزایش دهد.

درب یک‌ونیم لنگه

ازآنجاکه ورودی ساختمان‌ها و لابی‌ها با یکدیگر متفاوت هستند، درب‌های ضدسرقت در ابعاد و سبک‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. درب‌های یک‌ونیم لنگه برای ورودی‌ آپارتمان و شرکت به‌صورت نیم‌لنگه ثابت و تک‌لنگه بازشونده تولید و عرضه می‌شود.

درب سه‌لنگه

این سبک از درب‌های بزرگ و سنگین برای ورودی‌های عریض طراحی شده است. شیشه به‌کاررفته در پنجره‌های این در باتوجه به ابعاد آن، بیشتر از انواع دیگر است. با این وجود، درب‌های ضدسرقت همچنان مستحکم و غیرقابل‌نفوذ هستند و امنیت ساختمان را تامین می‌کنند. درب سه‌لنگه معمولاً به‌صورت تک‌لنگه بازشو طراحی می‌شود.

درب ضد سرقت تمام‌شیشه

در ضد سرقت تمام‌شیشه یکی دیگر از درب‌های پنجره‌ای محسوب می‌شود که بخش بزرگی از آن‌ را شیشه تشکیل می‌دهد. این سبک از درب‌ها ظاهری شکیل و مدرن دارند و بیشتر برای لابی یا ورودی مکان‌های عمومی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

درب ضد سرقت ترموود

این مدل از درهای امنیتی به‌دلیل استفاده از چوب ترموود به این نام (در ضد سرقت ترموود )شناخته می‌شود. ترموود یک فرآورده چوبی مقاوم است که از قرار گرفتن الوارهای چوبی برروی یکدیگر تشکیل می‌شود. این درها از هدررفتن سرما و گرما جلوگیری می‌کنند و استحکام بسیار بالایی دارند. پنجره‌های شیشه‌ای این درب معمولاً به‌صورت عمود و باریک در کنار یکی از لنگه‌ها طراحی می‌شود.

سخن پایانی

درب ضد سرقت یکی از گزینه‌های مهم و ضروری برای هر ساختمان محسوب می‌شود. این درها علاوه‌بر مقاومت بالا و غیرقابل‌نفوذبودن، باید ظاهری زیبا و شکیل داشته باشند. استفاده از پنجره‌های شیشه‌ای در تولید این محصولات باعث می‌شود جذاب و لوکس به نظر برسند. ایستادر با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مواداولیه مرغوب موفق به تولید بهترین و باکیفیت‌ترین درب‌های ضدسرقت شده است. درب‌های تولیدشده توسط این کمپانی با رعایت کامل استانداردهای دنیا، خیال شما را از بابت حفظ حریم خصوصی و امنیت آن دربرابر تهدیدات بیرونی آسوده خواهد کرد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *